שתף קטע נבחר

בגיל 40, הטניסאי מיכאל שטיך חוזר למגרשים

הגרמני שדורג בעבר 2 בעולם ופרש לפני 12 שנה, הודיע כי ישחק בשבוע הבא זוגות בהמבורג. קים קלייסטרס, שפרשה לפני שנתיים מפעילות, עשויה לשוב לסבב ב-2010

לעולם אין זה מאוחר. מיכאל שטיך, מגדולי הטניסאים בעשור שעבר, מתכנן קאמבק למגרשים בגיל 40. זה אמנם יקרה רק בטורניר זוגות, בשבוע הבא בהמבורג, אבל בכל זאת מדובר בתופעה.

 

 

הגרמני, שדורג בשיאו ב-1993 במקום השני בעולם, הודיע כי ישחק בשבוע הבא בטורניר הזוגות בהמבורג, הטורניר שהוא אחד ממארגניו. שטיך צפוי לשתף פעולה עם בן ארצו יליד רוסיה, מישה זברב.


אנדי רם ומקס מירני. יפגשו את שטיך וזברב? (צילום: AFP)

 

שטיך, אלוף ווימבלדון ב-1991, פרש מפעילות לפני 12 שנה, אחרי הגראנד סלאם הלונדוני ב-1997. "כבר חמש שנים מתאמן עם מישה (זברב) בהמבורג ודיברנו לאחרונה על האפשרות שנשחק זוגות יחד.

 עכשיו יש לנו הזדמנות בטורניר הביתי בהמבורג, נשמח לשחק מול הקהל שלנו", הסביר שטיך את החלטתו.

 

זברב, שהיה בעבר חבר של שחר פאר כאשר השניים היו בסבב הנוער, אמר: "בילדותי תמיד הערצתי את מיכאל, תמיד חלמתי לשחק עם שחקן ברמתו. סוף סוף תהיה לנו הזדמנות ואני בטוח שנעבור כמה סיבובים יחד". באולימפיאדת ברצלונה 1992, אגב, שטיך זכה במדליית הזהב בטורניר הזוגות, כאשר שיתף פעולה יחד עם בוריס בקר.

 

מי שעשויה לשוב אף היא לסבב, לפעילות מלאה ביחידות, היא קים קלייסטרס. הבלגית בת ה-26, שפרשה במאי 2007 בגלל רצונה להקים משפחה, הפכה בפברואר 2008 לאם, אבל בימים אלה היא מתאמנת כמו בימיה כמקצוענית והיא שוקלת ברצינות לשוב לפעילות בסבב בתחילת 2010.


האם קים קלייסטרס תשוב למגרשים? (צילום: AFP)

 

אחרי חודשים מחוץ לסבב, גאסקה זוכה בפרשת הקוקאין

בהקשר אחר, הצרפתי רישאר גאסקה קיבל חדשות טובות מהתאחדות הטניס הבינלאומית,

כאשר זוכה לחלוטין מפרשת השימוש בקוקאין בה היה מעורב.

 

כזכור, גאסקה נכשל בבדיקת סמים ערב טורניר מיאמי האחרון, אך בית הדין קבע כי מעט הקוקאין שנמצא בדמו הוא תוצאה מנשיקה עם בחורה שצרכה את הסם. אחרי חודשיים וחצי מחוץ למגרשים, הצרפתי צפוי לשוב בקרוב לפעילות.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שטיך ישחק זוגות בהמבורג
צילום: AFP
מומלצים