שתף קטע נבחר

אדלשטיין: "אלו החיים של נבחרת ישראל, הכל הולך קשה"

מאמן נבחרת ישראל נשמע מאוכזב מאוד אחרי ההפסד (86:84) לבוסניה: "אנחנו עצובים. לא היינו צריכים להגיע למצב הזה". עומרי כספי: "זה כבר היה בידיים שלנו. העייפות שיחקה תפקיד". צפו

בנבחרת ישראל עדיין מנסים לעכל את ההפסד המאכזב הערב (ב') לבוסניה לאחר הארכה - 86:84. הכחולים-לבנים יכלו להבטיח היום את מקומם בשמינית הגמר במידה והיו מנצחים, אך הם איבדו יתרון של 16 נקודות ובסופו של דבר הפסידו את ההתמודדות.

 

 

מאמן הנבחרת, ארז אדלשטיין, היה מאוכזב מאוד בסיום: "לא היינו צריכים להפסיד את המשחק הזה, לא הגיע לנו להפסיד. אנחנו מאוכזבים ועצובים. גם במשחק האימון נגדם הובלו ב-20 הפרש, וגם שם הם ניצחו בהארכה. איבדנו כדורים, החטאנו עונשין, היו לנו שתי אופציות לעשות עבירה, אבל אלו החיים של נבחרת ישראל - שהכל יילך בדרך הקשה".

 

כספי. העומס השפיע (צילום: AFP) (צילום: AFP)
כספי. העומס השפיע(צילום: AFP)

 

על העובדה שהעומס הכריע את שחקניו אמר אדלשטיין: "זה לא קל. משחק שלישי בשלושה ימים, אבל לא היינו צריכים להגיע למצב הזה. עשינו דברים קטנים שנותנים ביטחון ומומנטום לקבוצה השנייה".

 

עומרי כספי נתן את נקודת המבט שלו להפסד: "מאכזב, זה חבל. המשחק כבר היה בידיים שלנו. זה היה משחק מאוד אינטנסיבי, משחק על עלייה. אני חושב שהעייפות שיחקה תפקיד, אבל זה לא תירוץ. המשחק היה שלנו ואז הם קלעו שלשה ענקית. המשחק מול פולין הוא מאוד חשוב. יש לנו יום חופש מחר, נצטרך להירגע ולהגיע מוכנים. זו נבחרת מאוד מוכשרת, יש להם סנטר נהדר וקלעים טובים מבחוץ. נצטרך לעשות את ההתאמות".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יעל שחרור
ארז אדלשטיין
צילום: יעל שחרור
מומלצים