שתף קטע נבחר

משה אדרי מעניק אור למשפחות השכולות

איפה נפגשו נאוה ברק ונילי פריאל, מנכ"ל אל על מרגש ורונה רמון ממשיכה להנהיג. רכילות עסקית

 כ-1000 מוזמנים, מתוכם מעל 700 הורים שכולים לחללים, שנהרגו במלחמות ישראל, מתנדבים ותומכי עמותת "אור למשפחות", בראשותה של עירית אורן גונדרס, הגיעו לאירוע מחזק, לקראת השנה החדשה. באירוע, שהתקיים בסינמה סיטי בגלילות, הוכרז משה אדרי כיו"ר אגודת הידידים של העמותה. אהוד בנאי ריגש את הנוכחים בשירו, "אל אדון כל המעשים".

 

אדרי קיבל מהעמותה פסל בדמותו, פרי יצירתה של רחל בליט, אימו של טור' איתמר שנפל בינואר 2006, כהוקרה על פעילותו ההתנדבותית למען העמותה. בין הנוכחים: איזי שרצקי, שמואל וענת פרנקל, תא"ל מיל' ניסים ברדה, אירית ומיקי גדות.

בתמונה: ישראל בליט, עירית גונדרס, משה אדרי ורחל בליט (צילום: יוחנן הראל) (צילום: יוחנן הראל)
בתמונה: ישראל בליט, עירית גונדרס, משה אדרי ורחל בליט(צילום: יוחנן הראל)
 

שרון איילון לוקחת בכוח

שיתוף פעולה בין מג'מריה, שעובדיו הצורפים הם עולים חדשים מאתיופיה, שעברו הכשרה במרכז של חברת התכשיטים YVEL, למרכז הקבלה בתל אביב, יצר את התכשיט "אנא בכוח". להשקת התכשיט הגיעו אורנה ואיציק לוי, הבעלים של YVEL, קלאודיה קרביץ, מנכ"לית מרכז הקבלה, שרון איילון, מנהלת הפיתוח העיסקי של מג'מריה, ואורחים, שקיבלו את התכשיט מצורף למהדורת כיס של ספר הזוהר. בין המוזמנים הסתובבה הדוגמנית פאנטה, כשהיא עונדת את "אנא בכוח", מרצונה החופשי כמובן.


 (צילום: סיון כפיר) (צילום: סיון כפיר)
(צילום: סיון כפיר)
 

פועלים עם העמותות

בנק הפועלים אירח את יריד "בית פתוח לעמותות", בו נמכרו פרי עבודתם של ילדים, בני נוער ומבוגרים, חברי 33 עמותות מכל רחבי הארץ. ההכנסות הוקדשו לפעילות העמותות, ביניהן ליליות, אנוש, בית איזי שפירא, אלו"ט, ווראייטי. בין האורחים: אפרת פלד, יו"ר ומנכ"ל אריסון השקעות, נאווה ברק, נשיאת עמותת עלם, ורעייתו לשעבר של אהוד ברק, שפגשה שם את נילי פריאל, הנוכחית, יאיר ואילנה המבורגר, אודי אנג'ל, נשיא וראייטי ורבים נוספים.


בתמונה: ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים, יאיר סרוסי, יו"ר הבנק (צילום: סיון פרג') (צילום: סיון פרג')
בתמונה: ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים, יאיר סרוסי, יו"ר הבנק(צילום: סיון פרג')
 

 

הבימה בדקה ה-90

שחר תורג'מן, מנכ"ל קבוצת הדקה ה-90, ואודליה פרידמן, מנכ"לית תיאטרון הבימה, החליטו על שיתוף פעולה ויצאו לדרך עם כרטיסים להצגות בתאטרון הלאומי ב-24 השעות שלפני ההצגה בהנחה של 90% מהמחיר המקורי. בין המגיעים לפרגן לרעיון ולתרבות: מוטי לוי מנכ"ל "חבר", דב קוטלר מנכ"ל ישראכרט לשעבר, צביקה מושקוביץ, יו"ר קבוצת הדקה ה-90 והוגה הרעיון, אילן כהן מבעלי הדקה ה-90 ולשעבר מנכ"ל משרד ראש הממשלה.


בתמונה: אילן כהן, שחר תורגמן, דב קוטלר ואודליה פרידמן (צילום: חן גלילי) (צילום: חן גלילי)
בתמונה: אילן כהן, שחר תורגמן, דב קוטלר ואודליה פרידמן(צילום: חן גלילי)
 

 

רונה רמון מעודדת מנהיגות

כ-120 מתנדבים ואנשי חיל אוויר, שמלווים את קרן רמון, שמפעילה תוכניות חינוכיות לעידוד מנהיגות בקרב ילדים ובני נוער, הגיעו לציין שש שנות פעילות. בין באי האירוע מפקד חיל האויר הנוכחי, המפקדים לשעבר, ורונה רמון, נשיאת הקרן.


בתמונה: מפקד חיל האוויר אמיר אשל, מוטי אלמליח, רונה רמון (צילום: חן שטרומן) (צילום: חן שטרומן)
בתמונה: מפקד חיל האוויר אמיר אשל, מוטי אלמליח, רונה רמון(צילום: חן שטרומן)
 

רייכל ממריא אל על

עובדי אל על שהו כמה שעות על הקרקע באירוע לכבוד השנה החדשה. עידן רייכל שר ומנכ"ל החברה, דוד מימון, ריגש כשהעניק לסרן ברק בורנשטיין מגדוד 202, שנפצע קשה במהלך צוק איתן, כרטיס טיסה פתוח. נכחו במעמד: עמיקם כהן, יו"ר החברה, דן שפירו, שגריר ארצות-הברית בישראל, עשרת סוכני הנסיעות הגדולים בישראל, ומפקדי וחיילי הגדוד.


בתמונה: עידן רייכל, דוד מימון, דן שפירו (צילום: סיוון פרג') (צילום: סיוון פרג')
בתמונה: עידן רייכל, דוד מימון, דן שפירו(צילום: סיוון פרג')
 

האופטימיות של יוג'ין קנדל

פרופסור יוג'ין קנדל, עד לאחרונה יו"ר המועצה הלאומית לכלכלה במשרד ראש הממשלה, נפגש עם עשרות יזמים צעירים מרחבי העולם, שהגיעו לישראל כדי להשתתף בפורום ID2, שהתקיים בקיסריה. קנדל שיתף את הנוכחים ביוזמה ובחזון להקמת 'בנק בינלאומי', המיועד לתמיכה ויזמות בעולם המתפתח: "דרך המודל העסקי נוכל לשפר את התדמית העולמית של ישראל". אופטימי.


קנדל נואם בפורום ()
קנדל נואם בפורום
 

הנאיביות של יצפאן

טלי יצפאן, אחותו של אלי יצפאן, פנתה לאמנות במקום לבידור, וחשפה את תערוכת הציורים שלה בתערוכה "חשיפה", שהוצגה בדיזנגוף סנטר, לרגל שבוע האיור. יצפאן, שמוגדרת ציירת של הסגנון הנאיבי, כבר עשתה V על אחת היצירות, שאפשר לראות אותה מקשטת את משרדם של בעלי דיזנגוף סנטר, אלון פילץ ופלאטו שרון.


בתמונה: אלון פילץ, פלאטו שרון וטלי יצפאן ()
בתמונה: אלון פילץ, פלאטו שרון וטלי יצפאן
 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יוחנן הראל
משה אדרי מקבל פסל בדמותו באירוע עמותת "אור למשפחות"
צילום: יוחנן הראל
מומלצים