שתף קטע נבחר

וויין רוני: "גאווה גדולה עבורי"

נבחרת אנגליה הפכה לראשונה שמעפילה מהמוקדמות ליורו 2016 בצרפת לאחר ה-0:6 על סן מרינו, אבל בממלכה עסוקים בשער ה-49 של חלוץ מנצ'סטר יונייטד במדים הלאומיים, והשוואת השיא של סר בובי צ'רלטון. "אשמח לשבור את השיא בוומבלי"

יורו 2016 יחל בעוד קצת פחות משנה בצרפת, אבל כבר עכשיו אפשר לרשום שתי משתתפות בטוחות מבין 24: צרפת, כמובן, המארחת ויחד איתה - אנגליה, שאמש (ש') הביסה את סן מרינו הקטנה 0:6 והבטיחה כבר עכשיו, שלושה מחזורים לסיום הקמפיין, את אחד מ-2 המקומות הראשונים בבית.

 

 

ת'או וולקוט כבש צמד, רוס בארקלי מאברטון והארי קיין כבשו ואפילו היה שער עצמו, אבל כולם מתעסקים בפנדל המוצלח של וויין רוני, שקבע את ה-0:1, אבל בעיקר - שם אותו בראש טבלת הכובשים של נבחרת אנגליה בכל הזמנים, עם 49 שערים. מספר זהה לזה של סר בובי צ'רלטון האגדי. שניהם הגיעו ליעד עם מספר זהה של משחקים - 46.

 

ישבור את השיא בוומבלי? וויין רוני (צילום: EPA) (צילום: EPA)
ישבור את השיא בוומבלי? וויין רוני(צילום: EPA)

 

"זו גאווה גדולה עבורי", אמר לאחר המשחק חלוץ מנצ'סטר יונייטד הנוכחי, "המטרה שלי היא לדחוף קדימה ולעזור לנבחרת לנצח ביום שלישי בבית מול שווייץ ועל הדרך לשבור את השיא. זה היה נהדר לשבור את השיא בסן מרינו, אבל כמובן שהמסורת של וומבלי...לשבור את השיא בוומבלי זה יהיה נפלא".

 

"העפלנו לטורניר הבא וכעת אנחנו רוצים להתקדם", הוסיף רוני בנוגע להישג של נבחרתו, שהשיגה 21 נק' ב-7 משחקים, משמע מאזן מושלם כשהיא כובשת 24 שערים וסופגת רק 3. "אנחנו עובדים על דברים שונים ואנחנו רוצים להמשיך ולהתקדם בהם על מנת להשתפר. נצטרך להגיע לרמה הנדרשת בקיץ הבא".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים