שתף קטע נבחר

בספרד מדווחים: עסקת איברהימוביץ'-אטו נחתמה

כלי התקשורת חוגגים את השלמת הטרייד של השנה במסגרתו ברצלונה תקלוט את החלוץ השבדי מאינטר תמורת 40 מיליון יורו, אטו ואלכסנדר חלב. מוקדם יותר הודה מוראטי כי העסקה על סף סיכום. מקסוול הוצג

הפעם זה כניראה סופי - עסקת הענק בין ברצלונה לאינטר יוצאת לדרך. העיתון 'ספורט' הקטאלוני מדווח כי נשיאי הקבוצות סיכמו בינהם את הטרייד המדובר במסגרתו זלטאן איברהימוביץ' יעבור לאלופה הספרדית, שתשלם 40 מיליון יורו ותעביר ל'נראזורי' את סמואל אטו ואלכסנדר חלב (בהשאלה לעונה).

 

על פי העיתון, פרטי העסקה סוכמו כבר אמש בפגישה בין שני הנשיאים, מאסימו מוראטי וז'ואן לאפורטה, שהגיע למילאנו על מנת לסיים את המשא ומתן בין הצדדים. מוראטי אישר הערב (ו') את הפרטים בראיון לרשת 'סקיי ספורט' ואמר: "זלטאן שווה יותר מאטו, אבל מונחת בפנינו הצעה מעניינת מאוד מברצלונה. המשא ומתן מתנהל באווירה חיובית".


זלאטן איברהימוביץ'. בדרך לבארסה (AFP)

 

"הפגישה היתה כדי להבין אם יש אפשרות להשלים את המהלך, קשה לי להעריך את הסיכויים שהעסקה תיחתם", הבהיר הנשיא של האלופה האיטלקית והכחיש את הדיווחים על סיכום סופי. בסוף הראיון הוא בחר החמיא למי שמיועד להיות הסקורר של הקבוצה בעונה הבאה: "סמואל חלוץ ענק שתמיד הערצנו".

 

נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה כמעט ומברך על המוגמר: "ההסכם בינינו לבין אינטר סופי. עם זאת, העסקה עוד לא סגורה מאחר ומחכים להסכמת השחקנים". (אם לא יהיו מתנגדים למעבר, השחקנים יסכמו את התנאים בקבוצות החדשות ואז תצא הודעה רשמית).

 

בינתיים הוצג היום בבארסה הרכש הראשון מאינטר, מקסוול, שלבש לראשונה את מדי הקבוצה. המגן הברזילאי, שיתפוס את מקומו של סילביניו בסגל של פפ גווארדיולה, אמר במהלך הטקס: "זה לא סוד שבארסה משחקת את הכדורגל הכי אטרקטיבי בעולם. אני מאושר להגיע למועדון כזה. הכל קרה כל כך מהר, אני כבר מחכה להתחיל להתאמן עם חבריי החדשים".

 


ראול. הגיע לאימון הרשות (צילום: AP)

 

קפטן יובנטוס, אלסנדרו דל פיירו, האריך ביום שישי רשמית את חוזהו במועדון עד יוני 2011. "המו"מ היה מהיר מאוד. חיכיתי לזה המון, אני שמח ביובה ורוצה להמשיך לשחק כל עוד אני יכול", סיפר 'הנסיך' במסיבת עיתונאים, "זה המועדון החשוב ביותר באיטליה ואחד החשובים באירופה. יש לנו קבוצה איכותית שיכולה לגבור על כל יריב, והקיץ רק ריאל מדריד השקיעה יותר מאיתנו ברכש. זו עובדה".

 

באשר לסיכוייו להשתתף במונדיאל, הבהיר דל פיירו:"עוד לא דיברתי עם ליפי (מאמן הנבחרת), נראה מה הוא יחליט. יהיה נפלא להיות בדרא"פ ולהגן על התואר, בייחוד מאחר וזימוני לסגל יעיד על עונה מצוינת שלי במדי יובה".

 

מי השחקן היחידי שהגיע להתאמן ביום החופשי של ריאל?

בינתיים ריאל מדריד ממשיכה במחנה האימונים שלה באירלנד ואמש תירגל מנואל פלגריני בפעם הראשונה הרכב ראשון משלל הכוכבים שיש

 ברשותו. המאמן הצ'יליאני תירגל חוד הכולל את קארים בנזמה וראול, כאשר כריסטיאנו רונאלדו תופקד באגף הימני.

 

עוד לפני כן נהנו שחקני ריאל מיום חופש, כאשר היחיד שהופיע לאימון בוקר, שהיה רשות, הוא כמובן ראול, שבחר לערוך אימון כושר. מהמאדו דיארה ורוד ואן ניסלטרוי ממשיכים לעבוד בנפרד מיתר שחקני הסגל ומנסים לחזור לכשירות מלאה אחרי הפציעות מהם סבלו בעונה החולפת.


פורסם לראשונה 17/07/2009 09:53

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים