שתף קטע נבחר

מהפך: גם ברוך דגו צפוי להישאר באשדוד

אחרי רביבו, מקרייב ואוחיון, נראה כי גם הקשר שהפגין יכולת גבוהה במשחק האימון מול מכבי פ"ת (0:2), ימשיך בקבוצה. שער בכורה לבדש: "יותר חשוב להבקיע בליגה"

במשחק ההכנה האחרון שלהן לפני היציאה למחנות האימונים, גברה הערב (ה') מ.ס. אשדוד על מכבי פתל תקווה 0:2 משערים שנכבשו במחצית השניה על ידי הנבחן איציק בן סולומון וברק בדש. עבור חלוץ הרכש מהכח עמידר רמת גן, היה זה שער בכורה בקבוצתו החדשה.

 

מי שהרשים והמשיך את היכולת הטובה מהאימונים האחרונים, הוא ברוך דגו. הקשר הוותיק, עליו החליט מזרחי לוותר רק לפני כשבועיים, היה מועמד לעבור לשורות היריבה, לפני שהצליח להרשים את המאמן יוסי מזרחי ולמעשה לזכות במקום בסגל אשדוד תמורת קיצוץ בשכרו.


יוסי מזרחי. המצטיינים של העונה החולפת יישארו (צילום: אלי אלגרט)

 

מיד לאחר המשחק נפגש דגו עם המנכ"ל רפי נידם וקיבל הצעה לחוזה חדש. נידם אמר ל-ynet: "עדיין אין חתימה או משהו כזה, אבל היתה פגישה טובה ו-99.9 אחוז שדגו יישאר. עכשיו כל מה שנותר הוא להחתים קשר אחורי ברמה גבוהה ונבחן כאלה במחנה האימונים".

 

דגו מצטרף בכך לשחקנים בכירים נוספים שלא יעזבו בסופו של דבר את אשדוד, כדוגמת דמיטאר מקרייב, דוד רביבו ומשה אוחיון. על הישארותם הצפויה של רביבו ואוחיון פורסם לראשונה ב-ynet. במועדון אגב, צופים כי גם עידן שריקי יישאר בקבוצה, אם כי גם בעניינו אין עדיין סיכום רשמי.


בדש. "הרגשה טובה להבקיע סוף סוף במדי אשדוד" (צילום: אורן אהרוני) 

 

בדש, שכבש בסיבוב מכדור ארוך שנשלח לעברו, אמר ל-ynet: "זו הרגשה טובה להבקיע סוף סוף במדי אשדוד, גם אם מדובר במשחק אימון בלבד. אני מקווה שיהיו לי שערים כאלה גם בליגה, שם הרי כל שער הוא הרבה יותר חשוב". אחרי המשחק החליט מזרחי לשחרר את שני הזרים שנבחנו בקבוצה, סרג' טטיאפנגה ודבידאס סארנס.

 

ביום שני בבוקר תצא אשדוד למחנה אימונים בהונגריה, כאשר עד אז יצטרך המאמן להחליט לגבי כמה מהישראלים שנבחנים בקבוצה. במחנה ייבחן הקשר מבנין, ג'וסלן אהוויה, כמו גם קשר סרבי נוסף. מכבי פ"ת תצא ביום ראשון למחנה אימונים בגרמניה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ברוך דגו
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים