שתף קטע נבחר

אכזבה בבית"ר ממוראר: "כל הזמן פצוע"

הקשר הרומני מתסכל את הצוות המקצועי בבירה. חסוס רואדה צפוי לערוך הופעת בכורה מול מכבי נתניה (20:15): "רואים שמדובר בבלם עם ניסיון רב". דן איינבינדר יצורף?

הבלם הספרדי חסוס רואדה צפוי לערוך הערב (א') הופעת בכורה במדי בית"ר ירושלים מול מכבי נתניה (20:15). "הוא לא הגיע לכאן בכושר טוב ובשבועיים האחרונים שב בהדרגה לאימונים מלאים, אבל רואים שמדובר בבלם עם ניסיון רב", העידו גורמים בקבוצה. 

 

 

גם הקשר לירוי צעירי צפוי לשוב להרכב, לאחר שלא שותף במהלך ה-0:0 נגד הפועל תל אביב בטדי. שחקני בית"ר צפו בקטעי וידיאו ממשחק גביע הטוטו מול נתניה, והמאמן סלובודן דראפיץ' דרש מהם להפגין יותר מחויבות ואחריות.

 

חסוס רואדה. יעמוד בציפיות? (צילום: בית"ר ירושלים) (צילום: בית
חסוס רואדה. יעמוד בציפיות?(צילום: בית"ר ירושלים)

 

במקביל תנסה בית"ר לקדם השבוע את עסקת צירופו של הקשר דן אינביינדר, ששיחק בעבר במועדון. הקשר הרומני, ולאד מוראר, אמור לשוב לאימונים אחרי שעבר טיפולים ברומניה. אם יתברר שהוא לא החלים, בית"ר תוותר עליו.

 

בבירה מאוכזבים ממצבו: "הוא שחקן מוכשר, אבל מהרגע שבא לא ראינו ממנו כלום. כל הזמן הוא פצוע. אנחנו מקווים שהוא יחלים ויתחיל לשחק. בית"ר זקוקה לו. אם הוא לא יחלים נצטרך למצוא פתרון אחר".

 

ההרכב המשוער: בוריס קליימן, שניר משען, ניסו קפילוטו, חסוס רואדה, דושאן מאטוביץ', קלאודימיר פריירה, פאבלו דה לוקס, לירוי צעירי, נס זמיר (לידור כהן), עומר אצילי ודובב גבאי.   

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
סלובודן דראפיץ'
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים