שתף קטע נבחר

סייף: נועם מילס סיימה שביעית באליפות אירופה

יממה אחרי הדחתה המוקדמת של דלילה חתואל, הסייפת בדגם דקר הצליחה יותר והגיעה עד לרבע הגמר. תומר אור סיים 26

בשעה טובה, גם הצלחה ישראלית באליפות אירופה בסייף הנערכת בפלובדיב, העיר השניה בגודלה בבולגריה. יממה לאחר ההפסד המוקדם של דלילה חתואל, רשמה היום (ד') נועם מילס הישג נאה, כאשר סיימה במקום השביעי.

 

הסייפת המתחרה בדגם הדקר פתחה את שלב הבתים בשלושה נצחונות על יריבות משבדיה, פינלנד וטורקיה. בהמשך הפסידה פעמיים ליריבות משוייץ והונגריה, מה שהקנה לה את המקום ה-24.


מילס. רשמה לא מעט נצחונות בפלובדיב (צילום: AFP)

 

בסיבוב הראשון של השלב הבא, מילס פגשה טורקייה נוספת והצליחה להביס אותה בתוצאה 5:15.

בסיבוב השני התמודדה מול הרומנייה סימונה אלכסנדרו, אלופת אירופה עד גיל 23. לאחר פתיחה טובה של נועם (2:6), יריבתה השיגה 7 נקודות רצופות, אך לבסוף גם אותה ניצחה מילס, 9:15. בשמינית הגמר מילס שוב פגשה יריבה מרומניה, הפעם את אנקה מרויו המדורגת 17 בעולם ובעלת 2 מדליות בגביעי העולם השנה. נועם שלטה לאורך כל הקרב וניצחה 8:15.

  

ברבע הגמר מילס הפסידה 15:13 לאוקראינית יאנה שומיאקינה, אלופת אירופה לבוגרות לפני שנתיים. המנצחת פתחה עם 2:7, מילס חזרה ל-11:10, אך בסופו של דבר הפסידה וסיימה שביעית.


תומר אור ודלילה חתואל. לא רשמו הצלחות בבולגריה (צילום: מיקי שגיא)

 

ארבעה סייפים נוספים נכנסו למעגל התחרויות בדגם הרומח.

 תומר אור רשם בשלב הבתים שלושה נצחונות ושלושה הפסדים. רד, איטליה ורומניה) ובסופו של דבר דורג 26 באירופה. מאור חתואל, אחיה של דלילה, סיים את שלב הבתים עם ארבעה נצחונות ושני הפסדים וסיים את התחרות במקום ה-23.

 

אורן שמואל מאור דורג במקום ה-52 הכללי, לאחר ארבעה הפסדים ושני נצחונות בשלב הבתים. אורן בסל שגם הוא סיים את השלב הראשון עם שני נצחונות וארבעה הפסדים, סיים במקום ה-57 מתוך 70.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נועם מילס
באדיבות הוועד האולימפי הישראלי
מומלצים