שתף קטע נבחר

אחרי טבס, גם אדבאיור יחתום במנצ'סטר סיטי

החלוץ הטוגולזי של ארסנל עבר את הבדיקות הרפואיות ויוצג ביומיים הקרובים. התכולים ישלמו 25 מיליון ליש"ט. קראוץ' עבר מפורטסמות' לסנדרלנד

מנצ'סטר סיטי לא עוצרת. יומיים אחרי שהחתימה את קרלוס טבס, התכולים עומדים לצרף לשורותיהם חלוץ נוסף מהטובים בעולם, הפעם את עמנואל אדבאיור מארסנל.

 

החלוץ הטוגולזי עבר היום (ד') בדיקות רפואיות וביומיים הקרובים, אחרי שאישור העבודה שלו יאושר, הוא יוצג רשמית במדי קבוצתו החדשה. לפי הדיווחים באנגליה, סיטי צפויה לשלם תמורתו 25 מיליון ליש"ט.


יחליף את לונדון במנצ'סטר. אדבאיור ביציעי קבוצתו הקודמת (צילום: AP)

 

אדבאיור בן ה-25 היה מחוזר גם על ידי צ'לסי ומילאן, בין היתר, אך העדיף בסופו של דבר לקבל את ההצעה של קבוצת המיליונרים. חלוץ נבחרת טוגו, שכבש 16 שערים בעונה האחרונה בתותחנים מלונדון,

 עוזב אותם אחרי שלוש עונות וחצי.

 

אדבאיור הוא שחקן הרכש הרביעי של מנצ'סטר סיטי הקיץ, אחרי גארת' בארי (עליו שילמו 12 מיליון ליש"ט לאסטון וילה), רוקה סנטה קרוס (18 מיליון ליש"ט לבלקבורן) וקרלוס טבס (25 מיליון ליש"ט לבעלי כרטיסו).

 

העברה נוספת שהושלמה היום היא זו של פיטר קראוץ', חלוץ ליברפול לשעבר, שעובר מפורטסמות' לסנדרלנד, תמורת 16 מיליון יורו. סטיב ברוס, המנג'ר החדש של קראוץ', אמר: "הוא שחקן שרציתי כבר תקופה ארוכה, אני שמח שהוא מצטרף אלינו".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים