שתף קטע נבחר

אוהדי מכבי ת"א: "מחירי המנויים - יריקה בפנים"

האוהדים הצהובים זועמים על מחירי המנויים של הקבוצה לעונה הקרובה. תומר יעקב: "המשבר הכלכלי לא פגע רק בהנהלה". שי מזרחי: "בושינסקי קורא לאוהדים למלא את בלומפילד, אבל איך הם יקנו מנוי במחיר כזה?"

מכבי ת"א פתחה הבוקר (ד') את מכירת המנויים לעונה הקרובה, וכבר הצליחה להרגיז את האוהדים. הקבוצה פרסמה מחירים מיוחדים ל'אוהדים ותיקים', שנועדו לתת הנחה לאלה שמקפידים לרכוש מנוי למשחקי הבית של הקבוצה מדי עונה. אולם דווקא אותם אוהדים זועמים על המחירים ומאיימים כי לא ירכשו מנוי בסכומים המדוברים.

 

שטראובר יחתום היום על החוזה במכבי ת"א

 

תומר יעקב, אחד מראשי ארגון האולטראס, שמאיישים את שער 8 הצהוב, אמר ל-ynet: "התאכזבנו לשמוע את מחירי המנויים לשער 8. ציפינו שהשנה ההנהלה תבין שהיא צריכה להוזיל עלויות בשביל להחזיר את האוהדים לבלומפילד. כל הזמן מדברים בקבוצה על המשבר הכלכלי והקיצוצים, אבל המשבר הכלכלי הוא עולמי וכולם סובלים ממנו, גם האוהד הפשוט ולא רק בעלי הקבוצות. ההנהלה יכולה היתה להתחשב גם באוהדים בעניין הזה".


שניידר, שעיה ונמני. המשבר פגע רק בהנהלה? (צילום: אלי אלגרט)

 

שי כהן, אוהד ותיק משער 11, הוסיף ואמר: "הקהל גם ככה רותח על כך שהקבוצה לא מתחזקת כפי שציפו, סך הכל החתימו שלושה שחקנים, בזמן ששיחררו פי שניים או פי שלושה מזה. כל הפניות של האוהדים מגיעות לאוזניים אטומות ובזמן שהקבוצה לא באמת מתחזקת, זו חוצפה להשאיר את מחירי המנויים לעונה הבאה כמעט זהים לחלוטין לאלה של העונה שעברה".

 

שי מזרחי, אחד מהאוהדים המוכרים של מכבי ת"א, סיכם: "חתכו בתקציב בצורה משמעותית ביותר של 50 אחוזים, אבל במחירי המנויים חתכו 50 שקלים, איפה ההגיון בדבר הזה? הרבה אוהדים כבר איימו שלא יחדשו את המנוי, אז בטח שהמחירים האלה לא מעודדים אף אחד לרוץ ולקנות אחד. בשביל קבוצה שרובה מסתמכת על שחקני נוער, אלה מחירים שערורייתיים. זה ביזיון לאגודת מכבי ת"א שזה המחירים".


מכבי ת"א מודל 2009/10. האוהדים זועמים על המחירים (צילום: יועד כהן)

 

המחירים עליהם מדברים האוהדים הם 880 שקלים למנוי לשער 8 - 46 שקלים פחות ממחיר העונה שעברה, ו-836 שקלים למנוי לשער 11 - 44 שקלים פחות מהעונה שעברה.

 

"יש למכבי הרבה אוהדים מאוכלוסיה חלשה, שהמחירים האלה הם יריקה בפניהם". המשיך מזרחי, "באים ועובדים עלינו בעיניים, כשאומרים לנו שעושים 25 אחוזי הנחה לאוהדים, אבל בתכלס, המחיר כמעט זהה לזה של העונה שעברה. אביב בושינסקי קורא לאוהדים למלא את בלומפילד במנויים, אבל איך הוא רוצה שאנשים יקנו מנוי במחיר כזה?".

 

הנהלת מכבי תל אביב סירבה להגיב לידיעה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אוהדי מכבי ת"א
צילום: אלי אלגרט
מומלצים