שתף קטע נבחר

בית"ר סיכמה עם אריס על מעברו של פרננדס

היוונים ישאלו את הקשר תמורת 55 אלף יורו לעונה, השחקן צפוי לסכם את תנאיו בתחילת השבוע הבא. יציאתו של תמוז למבחנים בדן האג מתעכבת

בית"ר ירושלים הגיעה היום (ד') לסיכום עם אריס סלוניקי היוונית על מעברו של דריו פרננדס לקבוצה בעונה הקרובה. מחזיקת הגביע סיכמה כי הקשר יושאל לעונה תמורת 55 אלף יורו, וכעת מה שנותר זה שהשחקן עצמו יסכם את תנאיו בקבוצה היוונית ,בשורותיה חתם לא מכבר סבסטיאן אבראו.

 

מתעכבת יציאתו של טוטו תמוז למבחנים בקבוצת דן האג ההולנדית, שמעוניינת להשאילו, וזאת לאור העובדה שההולנדים אינם מוכנים לשלם את הביטוח על השחקן. בבית"ר הבהירו כי "אם דן האג לא תשלם את הביטוח, טוטו לא יצא להיבחן שם".


אבירם ברוכיאן. מבוקש במאיורקה (צילום: אלי אלגרט)

 

שלושה שחקנים נוספים עשויים לעזוב את הקבוצה הירושלמית ולנסות את מזלם באירופה. דריו פרננדס נמצא בדרך לאריס סלוניקי היוונית ובכך בית"ר תוכל להיפטר משכרו הגבוה. מאיורקה הספרדית, הקבוצה בה משחק דודו אוואט, מגששת בסביבתו של אבירם ברוכיאן וגם ברק יצחקי עשוי להגיע לליגה הבלגית (גנק) או הגרמנית.

 

בינתיים, הקבוצה ממשיכה לבחון שני שוערים באימונים, כאשר בנוסף לז'וסלן מאייבי, שירד בעונה שעברה ליגה עם הכח עמידר רמת גן, נבחן בבירה גם ערן קרונברג - יהודי אמריקאי בן 20 ששיחק בעונה האחרונה במכללות ועלה עם משפחתו לישראל.


מאייבי. ירשים באימונים? (צילום: אלי אלגרט)

 

קרונברג היה מועמד גם להפועל ת"א, שהחליטה בסופו של דבר לוותר על שירותיו והוא החל להיבחן בבית"ר. בכל מקרה, גם אם אחד השוער ירשים את הצוות המקצועי, לא תוכל הקבוצה להחתימו וזאת לאור העובדה שעדיין לא הוגש לבקרה תקציב לעונה הבאה ועדיין לא ברור מה קורה בגזרת הבעלים ארקדי גאידמק, שהבטיח להעביר כספים לקבוצה או לסגור עם רוכש עד לסוף השבוע.

 

בינתיים, היום קיבלה הקבוצה מכתב מהבקרה התקציבית לפיו אם לא תגיש את התקציב עד לשבוע הבא, תורד הקבוצה באופן אוטומטי לליגה הלאומית, וזאת על פי חוקי התקנון. עם זאת, במועדון לא מתרגשים יתר על המידה מהמכתב, שכן הקבוצה יכולה לבקש ארכה נוספת וצפויה לקבל אחת כזו. בכל מקרה, הירושלמים, כמו גם הפועל ת"א, שהגישה את התקציב רק אמש באיחור, יעמדו לדין משמעתי בהתאחדות.

 

  • השתתפו בהכנת הידיעה: לי בוץ ואיזי עין דור

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דריו פרננדס
צילום: אלי אלגרט
מומלצים