שתף קטע נבחר

בנדר: "קצת מלחיץ לשחק במכבי תל אביב"

הסנטר הקרואטי בן ה-17 נחת בארץ ועבר בדיקות, בקרוב תתקבל החלטה האם הוא יהיה חלק מהסגל. בנדר: "אני מודע לציפיות, אעשה מה שמבקשים ממני". אמו של שמעון מזרחי נפטרה

מכבי תל אביב תפתח את הכנותיה לקראת העונה הבאה בשבוע הבא. לאחר שוויטור פאברני נחת בארץ לפני כשבועיים, גם הפאוור-פורוורד הצעיר, דראגן בנדר הקרואטי, הגיע הלילה (בין שלישי לרביעי) וכבר ערך בדיקות רפואיות. בנדר (2.10, 18) נחשב לכישרון גדול ובעונה החולפת הושאל לקבוצת הבת, עירוני רמת גן, על מנת שיצבור ניסיון. המאמן גיא גודס יצטרך להחליט בקרוב האם הוא יהיה חלק מהסגל בעונה הקרובה.

 

בנדר אמר היום: "אני מרגיש מצוין, זו הפעם הראשונה שלי בקבוצה גדולה, באמת גדולה, כמו מכבי ת"א שמשחקת ביורוליג. בעונה שעברה ראיתי והרגשתי את האווירה מהצד ואני מאוד שמח להיות פה. אני מודע לציפיות וזה קצת מלחיץ, אבל כשאתה מגיע לקבוצת יורוליג גדולה, אתה צריך לדעת לעשות כל מה שמצפים ומבקשים ממך".

 

דראגן בנדר. "עוד לא דיברתי עם גיא גודס" (צילום: תומי הרפז) (צילום: תומי הרפז)
דראגן בנדר. "עוד לא דיברתי עם גיא גודס"(צילום: תומי הרפז)

 

"אני עדיין לא יודע אם אהיה חלק מסגל הקבוצה הבוגרת כי עדיין לא התחילו ההכנות", המשיך הקרואטי, "כרגע אני אגיע לאימונים, אתן 100 אחוז ונראה מה יהיה.

לא הספקתי עדיין לדבר עם המאמן כי הייתי בקרואטיה בקיץ, אדבר איתו מחר באימון. ניקולה וויצ'יץ' דיבר איתי כל יום והוא אמר לי שחתמתי בקבוצת יורוליג. אני בסך הכל בן 17 ולכן אני צריך להתחיל מלמטה ולהוכיח את עצמי ולעשות כל מה שהמאמן רוצה ממני".

 

בנדר הוסיף: "ללא ספק יש הבדל גדול בין לשחק בליגה השנייה לעומת הליגה הראשונה, ובטח מהיורוליג, אבל עבורי העובדה ששיחקתי בליגה השנייה בעונה שעברה עזרה לי מאוד להבין את המשחק ואני בטוח שזה יתרום לי".

 

במועדון הצהוב התבשרו הבוקר כי אמו של יו"ר הקבוצה, שמעון מזרחי, עליזה, הלכה לעולמה לפנות בוקר כשהיא בת 100. ההלווייה תיערך מחר בבית העלמין בקריית שאול.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
דראגן בנדר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים