שתף קטע נבחר

הפועל חיפה: קאלונס בדרך חזרה לקבוצה

הקשר הליטאי, ששוחרר מהקבוצה בעונה שעברה, שוחח עם הבעלים יואב כץ וצפוי לשוב ארצה בעוד שבועיים. כץ: "כל בן אדם ראשי לצ'אנס נוסף בחיים"

הקשר הליטאי, מינדאוגאס קאלונס, ששיחק בעונה שעברה בהפועל חיפה ושוחרר במהלכה בשל בעיות משמעת, צפוי לשוב למועדון. קאלונס התקשר לבעלים יואב כץ וביקש לשוב בטענה שהשתנה. הבעלים שוחח בעניין עם המאמן טל בנין והשחקן צפוי לנחות בעוד כשבועיים בישראל.

 

כץ אמר ל-ynet ספורט: "כל בן אדם ראשי לצ'אנס נוסף בחיים. אני מאמין שהוא כל כך רוצה להתגבר על הבעיות שלו והוא יצליח. בכל זאת, הוא שחקן נבחרת ואני מאמין שהוא יתגבר על הבעיות האישיות.

הוא השיג את הטלפון שלי ויצר קשר. שוחחנו והחלטתי שאני רוצה אותו. העניין שאנחנו רוצים להביא אותו אחרי פתיחת הליגה בתקווה שיהיה כמו בשנה שעברה במחנה האימונים, שם הוא בלט מעל כולם. אני לא חושב שבנין לא רוצה אותו, הוא פשוט לא מכיר אותו. שכנעתי את טל שכדאי לנו להחזיר אותו".

 

בתוך כך, בחיפה ממשיכים בהכנות לקראת משחק הליגה הראשון, בשבת בחוץ מול הפועל עכו, בו מחירי הכרטיסים יהיו 50 שקל בלבד. בנין נוטה לתת קרדיט בשבת לשוער ניב אנטמן על חשבונו של פרמיסאל קובאר, שסופסל כבר ביום ראשון בניצחון 0:2 על בני סכנין במסגרת גביע הטוטו.

בקבוצה ינסו להכשיר את תומר סויסה הפצוע

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
מינדאוגאס קאלונס
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים