וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה לאחר העימותים: "לא יניפו את הדגל הפלסטיני באשקלון"

17.8.2015 / 20:45

בעקבות המהומות שהתפתחו באשקלון בין יהודים לערבים, זומנו שניים מהמשתתפים לעימות באולפן וואלה! NEWS. ח"כ גטאס: "אין לנו דבר נגד תושבי העיר". אחד התושבים: "לא ניתן להם לצעוק שאנחנו צריכים למות"

צילום: גדעון צנטנר, שי מכלוף, עריכה: ניר חן

הוויכוח הסוער סביב הזנתו בכפייה של העציר המנהלי מוחמד עלאן מגיע לנקודת רתיחה, לאחר שאתמול התעמתו ערבים ויהודים בצומת הכניסה לאשקלון. שניים מהם הגיעו לאולפן וואלה! NEWS: חבר הכנסת באסל גטאס (הרשימה המשותפת), ו-ולאד רויטברג מאשקלון.

"אני מאשים את המשטרה", פתח ח"כ גטאס. "אין לי שום דבר נגד אשקלון ואנשי אשקלון. באנו להביע הזדהות עם אסיר שהמדינה החליטה להביא אותו לברזילי. אם זה היה ברמב"ם, היינו מפגינים בחיפה. איפה שהוא יהיה, נגיע להפגין. האשקלונים צריכים להבין שזה לא משהו נגדם. אנחנו צעקנו 'חופש לעציר', זה הכול. אין כאן שום הסתה. הם לעומת זאת צעקו 'מוות לערבים', אתם רואים את ההבדל? אין סיבה לעלייה במתח בין יהודים לערבים בישראל כי אנחנו מפגינים אך ורק למען שחרורו של אסיר אחד ולמנוע את מותו והידרדרות מידית של כל האזור".

עוד בוואלה! NEWS:
הניצב והדוח החסר: הטעות של ראש אגף התנועה שעלולה לזכות עבריין
16 הרוגים ועשרות פצועים בפיצוץ עז בלב בנגקוק
מהלילה: שינויים נוספים בהסדרי התנועה בת"א בשל הרכבת הקלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
העימותים באשקלון, אמש/מערכת וואלה, צילום מסך

מהצד השני ענה לו רויטברג: "זאת ציונות אמיתית. אני עומד בראש ההתנגדות ומניעת הידרדרות במצב. לא ניתן להם את הבמה לעשות את מה שהם עושים. זה לא הפעם הראשונה שזועבי וגטאס מגיעים לפה. הם לא כאלה תמימים. הם הגיעו בלי אישור להפגין. אני לא יכול לקחת אחריות על כל אחד מהיהודים שצעק משהו, היו אתמול 400, 500 אנשים ואני לא יכול להיות אחראי על כל מילה שנאמרת שם. ההתנהגות של הערבים הובילה לזה, הם פגעו באזרחים חפים מפשע שלא היו קשורים להפגנה והניפו את דגלי הרשות. אנחנו לא מוכנים שהם יניפו דגלים כאלה באשקלון. אשקלון שלנו ולא ניתן להם לצעוק שאנחנו צריכים למות ואנחנו כובשים. זה לא לגיטימי בשנת 2015 באשקלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully