שתף קטע נבחר

פדרר: "אני יותר טוב מאיך שהייתי לפני עשור"

המדורג 3 בעולם לא התרגש מהירידה בדירוג ונשמע אופטימי לגבי המשך הקריירה שלו: "משחק הרשת שלי טוב מאי פעם". אנדי מארי חגג את הזכייה במונטריאול: "הרבה אנשים פיקפקו בי, השנה שעברה הייתה מאוד קשה לי"

שבועיים בדיוק לפני אליפות ארה"ב הפתוחה, רוג'ר פדרר ירד הבוקר (ב') למקום השלישי בעולם. הזכייה אמש של אנדי מארי במונטריאול דחקה את הפנומן מהסגנות והעלתה לשם את הסקוטי – מה שכנראה יגרום לשווייצרי להגיע עם מוטיבציית יתר לטורניר סינסינטי, שיהיה האחרון לפני הדבר האמיתי בניו יורק.

 

רגע לפני שהוא חוזר שוב לפעולה (אחרי שהעדיף לוותר על השתתפותו בתחרות בקנדה), התפנה פדרר לדבר על כושרו הנוכחי לקראת ה-US OPEN, שייפתח בסוף החודש.

 

לא איבד ביטחון אחרי הירידה בדירוג. פדרר (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
לא איבד ביטחון אחרי הירידה בדירוג. פדרר(צילום: רויטרס)

 

"אני חושב שהיום אני יותר טוב לעומת איך שהייתי בגיל 24", קבע פדרר, שחגג יום הולדת 34 לפני יותר משבוע. "אחרי הכל, יש לי עוד עשר שנות ניסיון. אמנם אז ניצחתי 40 משחקים ברציפות, אבל אני מרגיש שאני חובט טוב יותר כיום. הוולי שלי טוב מאי פעם. הייתי צריך לעשות את ההתאמות לדור חדש של שחקנים".

 

גם אנדי מארי מרגיש מאוד בטוח בעצמו אחרי הניצחון הענק על נובאק ג'וקוביץ', שהיה הראשון שלו על הסרבי אחרי שמונה הפסדים רצופים שנחל לו: "הרבה אנשים איבדו בי אמון", אמר הבריטי בגילוי לב. "השנה שעברה הייתה מאוד קשה לי. עברו עליי הרבה דברים והרבה סימני שאלה הופנו לעברי. אני שמח מאוד שהצלחתי להילחם כדי לחזור לצמרת ולשחק ברמה הזאת".

 


 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים