שתף קטע נבחר

הנאשמים בתקיפת דיאור פישר הגיעו להסדר טיעון

פרשת המנדי'ס: פרקליטיהם של שלושת החשודים בדקירת כדורסלן מכבי ת"א הגיעו לעיסקה עם התביעה. ערוסי וברנס יודו בתקיפה, האישום נגד אלבלינק ייסגר מחוסר ראיות. בסביבת הנאשמים מקווים: בית המשפט לא יטיל מאסרים בפועל

פרשת תקיפתו של דיאור פישר, במועדון המנדי'ס בתל אביב - להסדר טיעון. שלושת הנאשמים בדקירת כדורסלן מכבי תל אביב בפניו יובאו מחר (ג') בפני שופט בית המשפט המחוזי בעיר צבי גורפינקל להצגת ההסדר אליו הגיעו פרקליטיהם, עו"ד שרון נהרי, אבי חימי ואורן יצחק.

 

על פי עיסקת הטיעון, יימחק האישום נגד ניר אלבלינק בשל חוסר ראיות נגדו - מכיוון שלטענת עורכי דינו הוא לא היה מעורב בתקיפה. חגי ערוסי ואיתמר ברנס, לעומת זאת, יודו שהיו מעורבים בתקיפה, אך לא היוו גורם מכריע. השלושה מקוווים שהשופט יקבל את הסדר הטיעון ויסתפק בעונש על תנאי - במקום עשרה חודשי מאסר בפועל, כפי שהמליצה הפרקליטות בתחילה.

 

"לאור הראיות, נראה שבתקיפה היו מעורבים עוד אנשים, שלא זוהו בשלב הזה", אמרו בסביבתם של הנאשמים. "נראה שהתקרית קטנה יותר מכפי שחשבו בתחילה. בנוסף, על פי הראיות ובהתאם לעדויות רבות שנאספו, נראה שאיתמר וחגי לא נכנסו מרצון לתגרה וגם ידיו של פישר לא לגמרי נקיות בנושא הזה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דיאור פישר
צילום: ניר 'שוקו' כהן
מומלצים