שתף קטע נבחר

חסוס רואדה סיכם בבית"ר ירושלים

הבלם הספרדי, ששיחק בוויאדוליד עם מארק ואליינטה, יגיע לארץ במהלך השבוע הבא. הסיכום הוא לעונה עם אופציה לאחת נוספת

בית"ר ירושלים מעבה את ההגנה. אחרי התבוסה להפועל באר שבע בגביע הטוטו, שהראתה שוב את החולשה בחלק האחורי של המועדון שבאה לידי ביטוי גם במשחקים באירופה, המועדון סיכם עם הבלם הספרדי חסוס רואדה.

 

 

הבלם בן ה-28 שיחק בוויאדוליד לצד מארק ואליינטה ממכבי חיפה, והיה גם על הכוונת של הירוקים ושל הפועל ת"א הקיץ. הסיכום איתו הוא לעונה עם אופציה לאחת נוספת. רואדה יגיע לארץ במהלך השבוע הבא. אלעד גבאי, שכבר סיכם בבית"ר, בדרך לחתימה גם הוא. במועדון רוצים מאד להחזיר את דן איינבינדר, אבל יודעים שהעסקה תהיה יקרה מאוד אחרי שמכבי ת"א שילמה 7 מיליון על דסה ואזולאי.

 

רואדה יחד עם ואליינטה בוויאדוליד ()
רואדה יחד עם ואליינטה בוויאדוליד

 

בקבוצה שררה אווירה קשה בעקבות התבוסה להפועל באר שבע. שחקנים בקבוצה סיפרו שבוריס קליימן השתולל בסיום בחדר ההלבשה והעבירו עליו ביקורת. "אפשר לחשוב שהוא נתן הצגה", אמר אחד מהם על השוער. "הוא היה אחד החלשים במגרש, כדאי שיסתכל קודם על עצמו". קליימן עצמו הכחיש שהשתולל בסיום המשחק. הדובר אושרי דודאי הוציא הודעה בשמו: "ירדתי לחדר ההלבשה עם השחקנים ואף אחד לא דיבר. אם יש שחקן שסיפר לך או איש במערכת שאמר דבר כזה, זה מתוך אינטרס לפגוע בקבוצה".

 

אוהד בשם רונן, מהבודדים שנשארו עד הסוף, טען: "טביב צריך להתעורר מהר, כי הכל תלוי בו. אני יכול להבין את הכעס שלו, כי יש אוהדים שעושים לו נזק, אבל הוא צריך לחתוך לכאן או לכאן. או שהוא עוזב את הקבוצה, או שהוא משקיע כסף לחיזוקה. בטח אחרי שקיבל 7 מיליון על דסה ואזולאי. יש לנו הגנה של גרוטאות ובלם (הנבחן פראן גונסאלס) שלא מתאים לליגה א'. אבל גם בחלק הקדמי יש בעיות ואם אצילי לא מתעלה על עצמו אנחנו בבעיה. הנורה האדומה נדלקה, עכשיו צריך להיזהר שהיא לא תתפוצץ".

  

חלק מהאוהדים מתח ביקורת קשה על המאמן: "זו היתה טעות לוותר על גיא לוי. בתקופה שלו בית"ר נראתה קבוצה. לא מתאים לדראפיץ' לאמן קבוצה בסדר גודל כזה. שיחזור לליגה הלאומית, שם מקומו. הוא חימם שעה את דני פרדה ובסוף לא הכניס אותו. למה? הוא היה יכול לעזור". דראפיץ' עצמו התלונן אתמול: "אנחנו מתפרקים מהר, צריך להתחזק במרכז ההגנה".


פורסם לראשונה 13/08/2015 09:04

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים