שתף קטע נבחר

נגמר בטוב: זילברמן נחת באינדונזיה וקיבל ויזה

אחרי שהיה תקוע שעות בנמל התעופה בסינגפור, שחקן הבדמינטון הישראלי הצליח להיכנס למדינה המוסלמית. ייקח חלק באליפות העולם כשיתמודד מול ג'ן-האו סו הטייוואני המדורג 21 בעולם.

סיומה של הסאגה. שחקן הבדמינטון הבכיר של ישראל, מישה זילברמן, נחת אחר הצהריים (ב') באינדונזיה, וזכה בויזת כניסה למדינה המוסלמית. זילברמן ייקח חלק באליפות העולם שתפתח מחר ויתמודד מול ג'ן-האו סו הטייוואני, המדורג במקום ה-21 בעולם.

 

זילברמן היה תקוע במשך שעות ארוכות בנמל התעופה בסינגפור מאחר שטרם קיבל ויזת כניסה למדינה המוסלמית. לאחר שעות של אי ודאות, הישראלי הורשה לעלות על המטוס, ללא ויזה, כשמארגני התחרות נתנו לו הבטחה כי העניין יוסדר עם הנחיתה. זילברמן זכה לליווי של כוחות אבטחה מתוגברים בדרכו לבית המלון וגם שעת המשחק שלו לא תפורסם מחשש לביטחונו.   

 

אי ודאות בנוגע להשתתפותו. זילברמן (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אי ודאות בנוגע להשתתפותו. זילברמן(צילום: אורן אהרוני)

 

מנכ"ל התאחדות הבדמינטון העולמית, תומאס לונג, חבר אמש לזילברמן כדי ללוות אותו אישית לאליפות העולם. לונג הצטייד במסמכים המאפשרים לישראלי להשתתף באליפות, אך אלו נלקחו

ממנו ע"י הפקידים בשדה התעופה בסינגפור.

 

בתוך כך, זילברמן היה בקשר ישיר עם הוועד האולימפי הישראלי והמנכ"ל גילי לוסטיג, שעקבו אחרי המתרחש וניסו להפעיל לחצים מהארץ.

 

ככל שהסאגה נמשכה, כך בהתאם גברה ההתעניינות הבינלאומית בסיפור. העיתון ניו-יורק טיימס כבר הקדיש מאמר לזילברמן, ואילו מספר ספורטאים בכירים בענף הביעו את מחאתם כלפי הקשיים שנערמים על הישראלי וכתבו בעניין.

פורסם לראשונה 10/08/2015 10:44

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מישה זילברמן
צילום: אורן אהרוני
מומלצים