שתף קטע נבחר

איזי שרצקי מתמוגג: "קניתי כוכב כדורגל"

הבעלים של עירוני קריית-שמונה החמיא לברונו קוניה, שכבש את שער הניצחון ב-0:1 על הפועל חיפה. אור אוסטוינד: "לא אוהב שמגדירים אותי כמחליף לרועי קהת"

עירוני קריית-שמונה התאוששה מהתבוסה 3:0 לסלובן ליברץ ועמה ההדחה מאירופה, לאחר שרשמה את ניצחונה השני בגביע הטוטו - 0:1 על הפועל חיפה. הקבוצה של סאלח חסארמה אומנם שוב לא הציגה יכולת גבוהה, אך בסיום שיחררה לחץ שהצטברה לאחר ההדחה מאירופה.

 

הבעלים איזי שרצקי הביע שביעות רצון מהחלוץ הברזילאי ברונו קוניה, שכבש את שער הניצחון והיה המצטיין על כר הדשא. "הודעתי למנכ"ל הקבוצה שיבטל את סעיף היציאה שיש לנו בינואר בחוזהו של קוניה", אמר הבעלים והוסיף: "אני רוצה אותו פה כי מדובר בכוכב כדורגל. יש לו הכל - שליטה, מסירה ומהירות. אם סאו פאולו רכשה אותו בעבר זה אומר הכל".

 

בתוך כך, במועדון הביעו אכזבה מהיכולת שמציג הבלם לואיס גוטיירס עד כה. "אני לא יודע מה יש לו",

הודה שרצקי, "הוא שחקן מצוין ומהיר מאוד, אבל בינתיים הוא לא טוב. בתקופת ההכנה הוא היה אחד המצטיינים שלנו ואני מאמן שהוא עוד יחזור לעצמו".

 

גם הקשר אור אוסטוינד, שהובא על תקן מחליף לרועי קהת, עדיין לא מספק את הסחורה. לאחר המשחק סיפר הרכש מהפועל חיפה על הימים הלא פשוטים שעברו על קריית-שמונה: "קיבלנו סטירה מצלצלת עם ההדחה מאירופה, אבל צריך להודות לאיזי והצוות שהרימו לנו את הראש והסבירו לנו שיש לנו הרבה מה להרוויח. זה מתחיל להיראות הרבה יותר טוב, אבל יש לנו הרבה עבודה".

 

גוטיירס (מימין). שרצקי: "לא יודע מה יש לו" (צילום: אפי שריר) (צילום: אפי שריר)
גוטיירס (מימין). שרצקי: "לא יודע מה יש לו"(צילום: אפי שריר)

 

אוסטוינד לא אוהב את ההשוואה בינו לבין רועי קהת ואמר: "אני לא בעד זה שמגדירים אותי כמחליף לרועי קהת. הוא שחקן נפלא ואני מאחל לו בהצלחה. באתי לפה על מנת להתקדם ואני שמח שמאמינים בי ורוצה להחזיר לקבוצה". 

 

כ-250 אוהדים בלבד פקדו אמש את האצטדיון העירוני בקריית-שמונה, ובמועדון מקווים להגביר את קצב מכירת המינויים לעונה הקרובה. עד כה סגנית האלופה מכרה כ-500 מינויים בלבד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אפי שריר
קוניה חוגג את שער הניצחון
צילום: אפי שריר
מומלצים