האב גילה בהתכתבות: ביתי עבדה כזונה

נערה סינית נוצלה בידי רשת סרסורים, שיצרה עימה קשר דרך אפליקציה • האב חשף את הרשת לאחר שקרא את שיחות הצ'אט שביתו ניהלה • צפו בתגובה הקשה של האב

הידרדרה לזנות בעקבות שימוש באפליקציה // הידרדרה לזנות בעקבות שימוש באפליקציה

מזעזע: אב מהעיר שנג'ן בסין גילה כי ביתו, רק בת 13, הידרדרה לזנות בעקבות שימוש באפליקציית "WeChat". האב נחשף לכך, לאחר שקרא שיחת צ'אט שעסקה בשכר שעליה לקחת מלקוחות בין ביתו לבין הסרסורה שלה – ג'ין יואן. 

סרטון שהועלה לרשת

לדברי האב, הוא החל לחשוד כי משהו אינו כשורה לאחר שינויים בהתנהגות ביתו בזמן האחרון: "היא התעצבנה בקלות, נעדרה באופן תכוף מבית הספר וגנבה כסף. לאחרונה, היא לא חזרה הביתה אפילו לאחר שהתקשרנו אליה" סיפר האב בדמעות לתקשורת המקומית. 

לאחר שביתו נעדרה גם מביתה למספר לילות והחלה להשתמש במספר גדול של כלי טיפוח ובשמים החליט האב לבדוק את המכשיר הסלולארי שלה. 

"לא חזרה הביתה אפילו לאחר שהתקשרנו אליה" האב המזועזע

"הוא יודע שגבית 2,000 יואן (מטבע סיני) כששכבת עם הבוס שלי, אז אני לא חושבת שהוא יהיה מוכן לשלם לך 3,000" נכתב בהודעה מג'ין.

"כמה?" שאלה ביתו.

"את יכולה לגבות 2,000 יואן ללילה" השיבה ג'ין. 

האב המזועזע דאג להיפגש עם ג'ין ומנהיג רשת הזנות במלון, וברגע שזיהה אותם פשט כוח של המשטרה המקומית על המלון ועצר אותם. במהלך זה חשף עוד ארבע נערות מבית הספר בו לומדת ביתו שהתקשרו גם כן לאותה רשת, ועוד לא חזרו לביתם. 

ביתו סיפרה לתקשורת המקומית כי הרוויחה לפחות 200 יואן (כ-32$) לכל לקוח, לא כולל טיפ, ובדרך כלל אף אחד לא שאל לגילה. 

במאי האחרון נעצרו בשנג'ן 5 בני אדם בחשד שלקחו חלק ברשת הוירטואלית. החקירה נמשכת. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר