שתף קטע נבחר

חורקות: 1:1 בין הפועל ב"ש להפועל רעננה. צפו

גביע הטוטו, מחזור שלישי: טעות קשה של אביתר אילוז איפשרה לאליס בקאי לכבוש את הראשון של המארחת (33), הובאן איזן עם שער גדול (51) ושתי הקבוצות, שעדיין מסירות מעצמן חלודה, נפרדו בחלוקת נקודות

כדורגל גדול לא היה הערב בנתניה במשחק גביע הטוטו בין הפועל ב"ש להפועל רעננה. שתי הקבוצות, שעדיין לא נכנסו לעניינים, נפרדו הערב ב-1:1 - ויוכלו לקחת מעט דברים מהמפגש ביניהן לקראת תחילת העונה.

 

הפועל ב"ש, שהודחה מאירופה על-ידי תון, המשיכה להראות שהיא עוד לא לגמרי מתואמת. בדקה ה-33 שגיאה קריטית של אביתר אילוז איפשרה לאליס בקאי לכבוש בקלילות את הראשון של רעננה.

 

אובידיו חובאן תיקן את הנזק עם שער יפה בדקה ה-51, אך מכאן והלאה שתי הקבוצות לא ממש הורגשו. גורדנה פיספס הזדמנות להכריע את ההתמודדות בתוך תוספת הזמן עם החמצה מסמרת שיער מול שער חצי ריק, ובסיום הראה לוח התוצאות שוויון מוצדק.

 

ברק בכר. הקבוצה שלו לא מרשימה (צילום: טל שחר) (צילום: טל שחר)
ברק בכר. הקבוצה שלו לא מרשימה(צילום: טל שחר)

 

מהלך המשחק

דקה 13: הפועל רעננה קיבלה בעיטה חופשית מכ-20 מטרים. יובל שבתאי ירה כדור טוב לפינה השמאלית של רחמים - שהדף לקרן.

 

30': אלי בבייב הרים כדור למרכז הרחבה הבאר-שבעית ומצא את רז רחמים, שתפס אוויר, לא מוכן. יובל שבתאי היה יכול לכבוש שער קל, אך הגנת ב"ש ניקתה את הסכנה.

 

אביתר אילוז עם רז רחמים, הערב בנתניה (צילום: טל שחר) (צילום: טל שחר)
אביתר אילוז עם רז רחמים, הערב בנתניה(צילום: טל שחר)

 

33': שער! 0:1 להפועל רעננה. אביתר אילוז שגה, מסר לרגליים של בקאי והאחרון לא התקשה לגלגל פנימה את היתרון של הלבנים.

 

51': שער! 1:1. ב"ש פותחת את המחצית השנייה בטירוף. אובידיו הובאן ירה טיל לחיבורי השער של דניאל ליפשיץ, שנותר חסר סיכוי וראה את הרשת שלו זזה.

 

שחקני הפועל רעננה חוגגים את שער היתרון (צילום: טל שחר) (צילום: טל שחר)
שחקני הפועל רעננה חוגגים את שער היתרון(צילום: טל שחר)

 

72': ברק בכר, שהכניס את מאור מליקסון בדקה ה-70, קיבל ממנו תמורה מהירה עם מצב מסוכן ראשון של הקבוצה שלו מזה עשרים דקות. הקשר כמעט עבר את ליפשיץ, נפל ובסוף גם ראה צהוב על התחזות.

 

93': ה-הזדמנות של המשחק, עמוק בתוך תוספת הזמן, הולכת לאיבוד. רועי גורדנה מצא את עצמו מול שער חצי רק אחרי קרן מדוייקת של מליקסון, אך בעט החוצה ופספס צ'אנס גדול לכבוש שער ניצחון.

 

הרכבים

הפועל רעננה: דניאל ליפשיץ; עדי נמני, אחמד שעהאן, בן והבה, עמנואל אמבולה; בן בנימין, אלי בבייב (ערן רוזנבאום, 86'), סער בנבנישתי (שגיא דרור, 64'), שניר שוקר (כארם ארשיד, 74'); צ'אם מאמדו (אליס בקאי, 26'), יובל שבתאי (אור אילוז, 89').

 

הפועל ב"ש: רז רחמים; אביתר אילוז (שיר צדק, 61'), אופיר דוידזדה, וויליאם סוארס, לואי טאהא; אוביידו חובאן (אליניב ברדה, 64'), מהראן ראדי, רועי גורדנה, מאור בוזגלו; אנטוניו נוואקמה (מאור מליקסון, 70'), בן שהר (שלומי ארבייטמן, 61').


פורסם לראשונה 09/08/2015 20:38

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: טל שחר
שניר שוקר מול רועי גורדנה
צילום: טל שחר
מומלצים