אבו רשיד עם הכסף שנשכח (צילום: יונית עוזרי)
אבו רשדי עם הכסף שנשכח | צילום: יונית עוזרי

נהגי אוטובוסים ציבוריים מורגלים לכך שנוסעים מפוזרים שוכחים ומאבדים חפצים במהלך הנסיעה, אך במקרה של נהג קו 7 של חברת "קווים" מדובר בסיפור יוצא דופן לחלוטין. הנהג, אבו רשדי עבד רבה, מצא בסיום נסיעתו תיק שהכיל כסף מזומן בסך 40 אלף שקלים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

היום (ראשון) בשעות אחר הצהריים המשיך אבו רשדי בנסיעה שגרתית בקו העובר בראש העין ופתח תקווה. בסוף הנסיעה נכנס הנהג לתחנה הסופית הנמצאת בפתח תקווה, אז הבחין בתיק על אחד המושבים. אבו רשדי פתח את הרוכסן ונדהם לגלות את סכום הכסף הגדול.

"לא היו בתוך התיק שום מסמכים מזהים", שיחזר הנהג בשיחה עם חדשות 2 Online. "מיד הבאתי אותו למזכירות בתחנה על מנת שבעלי התיק יוכלו להגיע ולדרוש אותו".

"ירדה לנו אבן מהלב"

כעבור כמה דקות הגיע למקום תושב פתח תקווה, שהסביר לאנשי החברה כי הוריו המבוגרים, זוג קשישים כבני 80, שכחו את התיק לאחר שירדו מהאוטובוס. הבן סיפר כי הוריו היו מאושרים לגלות שחסכונותיהם לא ירדו לטמיון. "ירדה לנו אבן מהלב", הוא ציין.

"כשאנשים מבוגרים מאבדים סכום כסף כזה גדול זה מלחיץ", אמר הבן. "הנהג היה ישר בצורה שלא תיאמן. הוא לקח את התיק כמו שהוא מצא אותו והחזיר לתחנה. אני מאוד מודה לו".

גם הנהג אבו רשיד חזר לביתו מסופק בעקבות מעשיו הטובים. "אני בן אדם שומר מסורות", סיפר. "אני בטוח שכמה שכאב לאדם ששכח את התיק, ככה הוא שמח שקיבל אותו בחזרה".