שתף קטע נבחר

ביילסה התפטר ממארסיי לאחר מחזור אחד

המאמן הארגנטינאי פתח עם המועדון הצרפתי עונה שנייה על הקווים ובתום ההפסד 0:1 לקון החליט להודיע על עזיבתו אל מול המצלמות במסיבת העיתונאים שהתקיימה לאחר המשחק

תזמון זה עניין של טיימינג. מאמן מארסיי, מרסלו ביילסה, הודיע אמש (ש') על התפטרותו מהתפקיד זאת במסיבת העיתונאים לאחר ההפסד 1:0 לקון במחזור הפתיחה של הליגה הצרפתית.

 

 

"אין תירוץ להפסד הזה", אמר ביילסה, כשהוא קורא הצהרה שהוא כיוון לנשיא המועדון, וינסנט לברון. "היו לנו 12 הזדמנויות לכבוש. עם כל כך הרבה מצבים, היינו חייבים לנצח. אני החלטתי לעזוב את תפקידי כמאמן הקבוצה. העבודה שלי כאן הסתיימה, אני אחזור לארגנטינה. אני לא עוזב כדי לעבור לעבוד במקום אחר", הוסיף.

 

השחקנים שמעו על ההתפטרות מהתקשורת. מרסלו ביילסה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
השחקנים שמעו על ההתפטרות מהתקשורת. מרסלו ביילסה(צילום: AFP)

 

עוד לפני ההתפטרות, החוזה של המאמן במארסיי טרם חודש, אך בחמישי האחרון סוכמו כל הפרטים ונותרה רק החתימה הרשמית. עוד אמר ביילסה במסע"ת שהוא טרם שוחח עם השחקנים לגבי עזיבתו והם שמעו עליה דרך התקשורת.

 

כאמור, המאמן בן ה-60 הודיע כי הוא אינו עובר לאמן קבוצה אחרת, אך מסתמן כי הוא ימונה בקרוב למאמן נבחרת מקסיקו, זאת לאחר עזיבתו המתוקשרת של מיגל הררה לפני שבועיים. למרות זאת, הוא הכחיש את הדיווח ואמר בנושא: "לא דיברתי עם אף אחד בהתאחדות המקסיקנית וכרגע זה היפותטי לחלוטין ואני לא מדבר על מצבים היפותטיים".

 

שלל תנאים מוזרים להתאחדות המקסיקנית. ביילסה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
שלל תנאים מוזרים להתאחדות המקסיקנית. ביילסה(צילום: EPA)

 

על פי הדיווח, ביילסה הציב מספר תנאים לא שגרתיים להתאחדות המקסיקנית, שאם לא תעמוד בכולן בתוך שנה, הוא יעזוב. בין התנאים: לבנות מחדש את מתחם הנבחרת, להתאמן בפאצ׳וקה, לסנן את אנשי המקצוע הקיימים: רופאים, מאמנים, אנשי כושר, לא להשתתף בקמפיינים פרסומיים ושיווקים, שליטה על כל נבחרות מקסיקו ושיריבות אימון של הנבחרת יהיו אך ורק מהטופ 20 בדירוג העולמי.

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים