שתף קטע נבחר

אלישי כדיר: "אין ספק שצריך להשתפר"

לאחר התבוסה 75:58 למקדוניה במשחק הראשון בטורניר ההכנה באוכריד, פורוורד הנבחרת יודע שזו רק ההתחלה ומקווה שהערב (א', 21:30) מול אוקראינה התוצאה תהיה שונה.

נבחרת ישראל תמשיך בהכנות לקראת היורובאסקט בצרפת שיתחיל ב- 5 בספטמבר, כשתפגוש הערב (21:30) את נבחרת אוקראינה, במסגרת טורניר ההכנה הראשון באוכריד שבמקדוניה.

 

לאחר התבוסה 75:58 למקדוניה במשחק הפתיחה של הטורניר, בנבחרת מקווים להראות שיפור גדול אצל השחקנים, בעיקר התקפי ומאמינים שהמשחק הראשון היה בעיקר כדי להסיר את החלודה וכעת שחקני הנבחרת יציגו יכולת טובה יותר.

 

רוצים לראות שיפור בנבחרת. כספי מול מקדוניה (צילום: איגור קרסטבסקי, ספורט מדיה) (צילום: איגור קרסטבסקי, ספורט מדיה)
רוצים לראות שיפור בנבחרת. כספי מול מקדוניה(צילום: איגור קרסטבסקי, ספורט מדיה)

 

אמש (ש'), הנבחרת צפתה במשחקה של מקדוניה מול אוקראינה, המשחק הסתיים בניצחון שני למקדוניה, שהנחילה גם לאוקראינים תבוסה 51:81. גם גביע אירופה הגיע אתמול לאוכריד כחלק מהסבב שלו בין המדינות שישתתפו באליפות אירופה. הגביע יגיע לארץ לשני המשחקים של הנבחרת מול סרביה ב- 22 לחודש.

 

כזכור, סגל הנבחרת במקדוניה חסר שלושה שחקנים, יניב גרין הפצוע ויוגב אוחיון שסובל מבעיה בריאותית, לגבי השניים האלה, עדיין לא ברורה מידת כשירותם לאליפות עצמה. ליאור אליהו, שביקש להשתחרר מהטורניר בשל סיבות אישיות, צפוי להיות חלק מהסגל לאליפות.

 

הכי קרוב שיגיעו אליו? גביע אירופה באוכריד (צילום: פרטי) (צילום: פרטי)
הכי קרוב שיגיעו אליו? גביע אירופה באוכריד(צילום: פרטי)

 

הפורוורד אלישי כדיר נשמע אופטימי לקראת המפגש הערב: "יום חדש היום, במשחק הקודם היו לנו כמה בעיות בעיקר בתיאום שלנו. הנבחרת יחסית חדשה, עשינו כל מיני שגיאות בהגנה. אנחנו צריכים להניע טוב יותר את הכדור ולשמור טוב יותר. אין ספק שצריך להשתפר ואנחנו נשתפר. לא מחכים לנו משחקים קלים בהכנה, אבל אנחנו צריכים להיות בקו שיפור ממשחק למשחק. אין ספק שאוקראינה נבחרת טובה, אבל אם נשחק ביחד ונמשיך להשתפר אנחנו נצליח. יש אווירה נהדרת בנבחרת ועכשיו צריך לתרגם את זה לניצחונות, זה מה שחשוב".

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אלישי כדיר
צילום: עוז מועלם
מומלצים