שתף קטע נבחר

בהפועל ת"א בונים על גוזלן או הירש

למרות הרכש הרב, האדומים ממתינים להחלטת מכבי חיפה בנוגע לשני החלוצים הצעירים, על מנת לקבל לפחות אחד מהם. מנדיונדו היה כעוס לאחר ההפסד 2:0 לבני יהודה: "אנחנו בתהליך של בנייה"

בהפועל ת"א קיבלו בצורה קשה את ההפסד 2:0 לבני יהודה, שהיה הפסד שני בגביע הטוטו. אם את ההפסד למכבי ת"א עוד קיבלו בהבנה, ההפסד לעולה החדשה, בני יהודה, מעורר דאגה.

 

 

המאמן הספרדי ססאר מנדיונדו, נראה לא רגוע לאחר המשחק והיה עצבני לנוכח הקלות שבה הקבוצה ספגה את שני השערים. בהפועל מאמינים שהבלם היווני, לוקאס וינטרה, שרק הגיע בשבוע האחרון לישראל, ישתפר והם לא ממהרים לשפוט  אותו אחרי משחק אחד.

 

 

מתברר כי למרות שהחליף כמעט את כל סגל השחקנים, מנדיונדו מעוניין עדיין להתחזק בהתקפה. המאמן הספרדי הצהיר שהפועל ת"א זקוקה לעוד שני חלוצים. כפי הנראה, בהפועל ת"א ממתינים להחלטת מכבי חיפה בקשר לחלוצים הצעירים, שחר הירש ושובל גוזלן, כדי לקבל לפחות אחד מהם.

 

עלות כל אחד מהם נמוכה ומתאימה לקבוצה, אחרי ששפכו בקיץ הרבה כסף על רכש. אבל כלל לא בטוח שגוזלן בכלל יסכים להגיע להפועל ת"א, אחרי ששיחק בשורותיה בעונה שעברה, וביקש לעזוב.

 

מנדיונדו אמר: “הפועל ת"א בתהליך בנייה ולוקח זמן עד שהקבוצה תתחבר. בהפוןעל מאמינים שעם צירופם של בן רייכרט וליביו אנטל (פצוע) הקבוצה תראה טוב יותר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ססאר מנדיונדו
צילום: עוז מועלם
מומלצים