שתף קטע נבחר

צ'מפיונס: ליברפול עלתה, אינטר וצ'לסי איכזבו

בניון עלה כמחליף ב-0:1 של האדומים על מארסיי, גם אתלטיקו מדריד (1:2 על PSV) בשמינית הגמר. האיטלקים הפסידו לפנאתינייקוס 1:0, רק 1:1 לכחולים בבורדו. ברצלונה הביסה 2:5 את ספורטינג בליסבון, פמגוסטה הקפריסאית עדיין בתמונה

מחזור אחד לסיום, והכל פתוח בשניים מבתי הצ'מפיונס ליג. צ'לסי ואינטר, שתי הפייבוריטיות הגדולות להעפלה מבית א' ומבית ב', נחלו תוצאות מאכזבות במחזור החמישי והלפני אחרון של שלב הבתים, ומקומן בשמינית הגמר עדיין לא מובטח.

 

 

הכחולים של לואיס פליפה סקולארי סיימו רק ב-1:1 במשחק החוץ בבורדו, ירדו למקום השני בבית א' ויצטרכו לגבור בבית על קלוז' כדי להבטיח את מקומן בשמינית הגמר. רומא תפסה את הפסגה, לאחר שגברה 1:3 על הרומנים. 


שחקני אתלטיקו חוגגים מול יציעים ריקים (רויטרס)

 

ז'וזה מוריניו וקבוצתו אינטר הפסידו לפנאתינייקוס 1:0, אך נשארו במקום הראשון בבית ב', וגם הם עדיין תלויים בעצמם. אנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית כמעט וניפקה את ההפתעה הגדולה של הערב, אבל הקפריסאים איבדו יתרון 0:2 וסיימו רק ב-2:2 מול ורדר ברמן, דבר שעשוי למנוע מהם העפלה היסטורית לשמינית הגמר.

 

ליברפול, שגברה 0:1 על מארסיי משער ניצחון של סטיבן ג'רארד (יוסי בניון עלה כמחליף בדקה ה-68), הבטיחה את העפלתה לטופ 16, כמו אתלטיקו מדריד, שניצחה 1:2 את PSV איינדהובן. ברצלונה הביסה את ספורטינג ליסבון 2:5 והבטיחה את המקום הראשון בבית ג', שחטאר דונייצק מחצה את באזל 0:5 והיא תמשיך לאופ"א. 


פרנק למפארד מצ'לסי עם פרננדו מבורדו (רויטרס)

 

בית 1

בורדו - צ'לסי 1:1

שחקניו של לואיס פליפה סקולארי חיכו עד הדקה ה-61 בה עלו ליתרון. ניקולאס אנלקה פרץ לרחבה ובעט כדור שטוח פנימה. אלו דיארה נגח את השיוויון בדקה ה-84.

 

קלוז' - רומא 3:1

הג'יאלורוסי נקמו באלופת רומניה על ההפסד הביתי במחזור הפתיחה ב'אולימפיקו'. בדקה ה-12 הגיע סימונה פרוטה לכדור עומק ומסר מסירת רוחב למתיאו בריגי, שכבש מקרוב. בדקה ה-24 העלה פרנצ'סקו טוטי ל-0:2 בבעיטה חופשית. יוסף קונה, החלוץ מחוף השנהב, הקטין בנגיחה מקרוב ל-2:1 בדקה ה-30. בריגי כבש את שערו השני בדקה ה-65 וקבע את התוצאה הסופית.

 

מתיאו בריגי חוגג צמד פרטי וניצחון לרומא ברומניה (רויטרס) 

 

בית 2

אינטר - פנאתינייקוס 1:0

הפסד בלתי צפוי לנראזורי, הראשון שלהם העונה בליגת האלופות. בדקה ה-13 בעט אדריאנו לקורת השער של היוונים ובדקה ה-32 החמיץ זלאטן איברהימוביץ' הזדמנות נוחה. הספרדי ג'ושו סרייגי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-67.

 

אנורתוסיס - ורדר ברמן 2:2

המחליף ניקוס ניקולאו העלה את הקפריסאים ליתרון כשבעט פנימה בדקה ה-64. הברזילאי הוותיק סאביו כבש את השני בדקה ה-68. דייגו הברזילאי הקטין בשער לברמן בדקה ה-72 והפורטוגלי הוגו אלמיידה הישווה (88).


ג'ושו סרייגי חוגג את שער הניצחון של פנאתינייקוס (AFP) 

 

בית 3

שחטיור דונייצק - פ.צ באזל 0:5

חגיגת שערים וניצחון משכנע של האוקראינים, אשר הבטיחו את מקומם בגביע אופ"א. ג'דסון כבש שלושער (33, 65 ו-72). וויליאן (50) וייבגני סלזנוב (75) השלימו את המנה.

 

 

ספורטינג ליסבון - ברצלונה 5:2

בדקה ה-13 פרץ ליאו מסי באגף ימין ובישל לתיירי הנרי את הראשון של בארסה. ג'רארד פיקה כבש את השני כעבור שלוש דקות, כשניצל בישול בעזרת הגב של האיסלנדי איידור גודיונסון. בדקה ה-50 נפסקה בעיטה חופשית לזכות ברצלונה, דני אלבס לא חיכה שהפורטוגלים יתארגנו ומסר לליאו מסי שכבש את השלישי.

 

החל מהדקה ה-65 נכבשו שלושה שערים בשלוש דקות. מיגל ולוסו (65) וליידסון (66) מספורטינג הקטינו ל-3:2, אבל שער עצמי של מארקו קניירה (67) קבע 2:4 לברצלונה. בדקה ה-72 הורחק שוער ספורטינג, רוי פטריסיו, בגלל עבירה ברחבה על בויאן קרקיץ', והכישרון הצעיר לקח בעצמו את הפנדל וכבש את החמישי של ברצלונה.  


תיירי הנרי וליאו מסי שוב סיפקו הצגה (צילום: רויטרס) 

 

בית 4

אתלטיקו מדריד - אינדהובן 1:2

הרוחיבלאנקוס נאלצו להבטיח את עלייתם ללא נוכחות אוהדיהם, בשל העונש שהוטל עליהם בעקבות ארועי המשחק מול מארסיי בתחילת חודש אוקטובר. הפורטוגלי סימאו סברוסה העלה את אתלטיקו ליתרון בדקה ה-14. מקסי רודריגס בעט פנימה מקרוב וקבע 0:2 בדקה ה-28.  שלוש דקות מפתיחת המחצית השניה הקטין דני קוברמנס ל-1:2.

 

ליברפול - מארסיי 0:1

סטיבן ג'רארד כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-24. יוסי בניון עלה כמחליף בשורות ליברפול בדקה ה-68.


פורסם לראשונה 26/11/2008 21:41

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים