שתף קטע נבחר

עוד אכזבה: נבחרת הכדוריד הפסידה בבלארוס

הכחולים-לבנים הובילו 7:8 בפתיחה, אבל הפסידו בסופו של דבר 38:31 ולאליפות אירופה הם כבר לא יגיעו. מאור: "יצאתי מאוד מעודד מהמשחק הזה"

גם המקום השלישי מתרחק. אחרי ההפסד הביתי לסלובניה, במשחק הראשון של קמפיין מוקדמות אליפות אירופה, והניצחון על בולגריה, הנבחרת החלשה ביותר בבית, נוצחה הערב (ד') נבחרת הכדוריד של ישראל 38:31 בבלארוס וכעת כבר ברור שלאליפות אירופה 2010 היא לא תעפיל.

 

 

הפתיחה היתה מצוינת מבחינת ישראל וב-13 הדקות הראשונות הנבחרת הוליכה בברסט. היתרון האחרון היה 7:8 לישראל. כאן נכנסו לתמונה זוג השופטים וולק ואופאבה מצ'כיה, שהרחיקו את דן מירקוס לשתי דקות ובכמה שריקות מאוד ביתיות עזרו לבלארוסים לעבור ליתרון שרק הלך וצמח עד להפסקה לשבעה שערים, 14:21.


אבישי סמולר. נעצר בברסט (צילום: אבי מועלם)

 

ישראל לא נשברה ולשער הנבחרת נשלח מודי סורדו, שהחליף את לאוניד דורושנקו הוותיק, שנתן מחצית טובה. סורדו, בכמה עצירות מ-6 מטר, עזר לנבחרת לחזור למשחק. בדקה ה-37 הורחק מירקוס באדום, אבל למרות ההרחקה ישראל המשיכה לשמור על מרחק סביר מבלארוס.

 

אבישי סמולר, שסובל מפציעה, נלמד היטב על ידי הבלארוסים שהיקשו עליו את החיים ומי שפרח היה יואב נאמן, במשחק הכי טוב שלו במדים הלאומיים, עם שישה שערים. גל אברהם הוביל את רשימת המבקיעים עם שבעה שערים. הבלארוסים הציגו את השוטר ארבוק, צעיר המשחק בגרמניה ומתנשא לגובה של שני מטרים. ארבוק כבש 12 שערים והיה הבולט אצל המארחים.


גלעד מאור. הוא מרוצה (צילום: גידו רן)

 

15 דקות לסיום הבלארוסים הובילו רק 22:26, אבל עד לסיום הפער צמח שוב לשבעה שערי הפרש, 31:38. גלעד מאור אמר בסיום : "אמנם במבחן התוצאה הפסדנו ויש טעם של החמצה בפה, אבל אני יצאתי מאוד מעודד מהמשחק הזה, כי החבר'ה הוכיחו לי שיש לי נבחרת לוחמת. דיברתי לפני הקמפיין על כך שהמטרה היא קודם כל לא להיות מובסים ואחר כך גם לגנוב ניצחון מפתיע".

 

"אני מרגיש שבמוצאי שבת בארץ, עם הקהל הביתי שלנו שיבוא לדחוף את הנבחרת, אפשר להשיג את הניצחון", אמר מאור על המשחק הבא מול הבלארוסים, באולם מכבי ראשון לציון. "סבלנו הערב משיפוט ביתי ושיחקנו מול נבחרת מצוינת שהתכוננה היטב לקראתנו, אבל למרות הבדלי הרמות לא נפלנו מהם ונתנו מלחמה עד לדקה האחרונה. חשוב לי שבבית יידעו - השחקנים שלי ייצגו הערב את מדינת ישראל בכל הכבוד הראוי".

 

הבקיעו לישראל: גל אברהם 7, יואב נאמן 6, אבישי סמולר ותום מטלון 4 כ"א, חן בירנבאום 3, דן מירקוס ואמיר שור 2 כ"א, עידו לביא, שיר טוראל ועופר לוזון 1 כ"א. במשחק נוסף בבית הישראלי סלובניה הביסה את בולגריה בוורנה 23:40.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים