שתף קטע נבחר

אלופה בצרות: 2:2 בין צ'לסי לסוונזי

החבורה של מוריניו, שסבלה מתקופת טרום עונה צולעת, ממש לא הרשימה במחזור הפתיחה. הברבורים עשו לה צרות וחילצו תיקו בסטמפורד ברידג'. צ'לסי נהנתה משני שערים מקריים של אוסקר (23) ופרננדס (עצמי, 30), איוו (29) וגומיס (54 בפנדל) כבשו לסוונזי. קורטואה גרם לפנדל והורחק (52)

ככה לא פותחים עונה. צ'לסי, שזכתה באליפות בעונה שעברה, החלה הערב (שבת) את מסע ההגנה שלה על התואר ברגל שמאל. הבלוז לא הצליחו לתקן את הרושם הרע שהשאירו מתקופת טרום העונה וסיימו רק ב-2:2 ביתי עם סוונזי במחזור הפתיחה של הפרמייר-ליג.

 

ז'וזה מוריניו, שהאריך בסוף השבוע את חוזהו בצ'לסי, ראה את שחקניו כובשים שני שערים די מקריים: בעיטה חופשית של אוסקר (23) שעשתה את דרכה לרשת בניגוד לכוונתו, ולכך התווסף גם שער עצמי מתסכל של פדריקו פרננדס (30). אנדרה איוו, הרכש המרשים ממארסיי, דאג להשוות בפעם הראשונה (29). בדקה ה-52 טיבו קורטואה גרם לפנדל, ספג כרטיס אדום, ואיפשר לבפטימבי גומיס לכבוש את שער השוויון השני, שגם קבע את תוצאת המשחק.

 

ז'וזה מוריניו אובד עצות על הקווים (צילום: GettyImages) (צילום: GettyImages)
ז'וזה מוריניו אובד עצות על הקווים(צילום: GettyImages)

אוסקר מול איו בסטמפורד ברידג' (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אוסקר מול איו בסטמפורד ברידג'(צילום: רויטרס)

מהלך המשחק

דקה שביעית: ההזדמנות המסוכנת הראשונה שייכת דווקא לסוונזי. כדור גובה מצד שמאל מצא את הראש של בפטימבי גומיס, שנגח טוב. הכדור חלף ליד הקורה של קורטואה.

 

14': גומיס ממשיך להחמיץ, האם סוונזי תשלם ביוקר על הפספוסים? הפעם החלוץ הצרפתי נשאר לבד מול השוער הבלגי ובמקום לסיים עם הכדור ברשת - ניסה לעקוף אותו ללא הצלחה.

 

דקה 23': שער! 0:1 לצ'לסי בניגוד גמור למהלך המשחק. אוסקר סובב כדור חופשי מצד שמאל, אך הבעיטה השטוחה שלו חלפה על פני כל ההגנה של סוונזי, כולל השוער לוקאש פביאנסקי - ונכנסה פנימה.

 

אוסקר חוגג את השער הראשון של צ'לסי העונה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אוסקר חוגג את השער הראשון של צ'לסי העונה(צילום: AFP)

דקה 29': שער! 1:1, סוונזי משיגה שוויון מוצדק. קורטואה הגיב נהדר לנגיחה של גומיס, אנדרה איוו עט על הריבאונד, נבלם פעם אחת, אבל הפגין נחישות ונעץ את הכדור ברשת.

 

אנדרה איוו מצליח להשוות עם הרבה נחישות (צילום: GettyImages) (צילום: GettyImages)
אנדרה איוו מצליח להשוות עם הרבה נחישות(צילום: GettyImages)

דקה 30': שער! 1:2 לצ'לסי, סוונזי לא מחזיקה מעמד ושוב סופגת שער מסתכל. הגבהה של וויליאן מצד שמאל פגעה ברגל של פדריקו פרננדס, עברה את פביאנסקי בקשת והחזירה את היתרון לבלוז.

 

לוקאש פביאנסקי רואה את ה-2:1 המתסכל של צ'לסי (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
לוקאש פביאנסקי רואה את ה-2:1 המתסכל של צ'לסי(צילום: רויטרס)

דקה 52': כרטיס אדום לצ'לסי. בפטימבי גומיס קיבל כדור עומק נהדר, ניסה לעקוף את קורטואה אבל הוכשל על ידי השוער הבלגי בתוך הרחבה. קורטואה הורחק, מוריניו זעם על הספסל.

 

טיבו קורטואה מכשיל את גומיס, במהלך שסיבך את צ'לסי (צילום: GettyImages) (צילום: GettyImages)
טיבו קורטואה מכשיל את גומיס, במהלך שסיבך את צ'לסי(צילום: GettyImages)

דקה 54': שער! 2:2, סוונזי שוב חוזרת לחיים. אסמיר בגוביץ' קיבל הזדמנות להוכיח את עצמו כשנכנס לשער במקום קורטואה המורחק, את הפנדל של גומיס הוא לא הצליח לעצור.

בפטימבי גומיס מחזיר את סוונזי לחיים (צילום: GettyImages) (צילום: GettyImages)
בפטימבי גומיס מחזיר את סוונזי לחיים(צילום: GettyImages)
 

 

הרכבים

צ'לסי: טיבו קורטואה (הורחק, 52); ברניסלב איבנוביץ', גארי קייהיל, ג'ון טרי, ססאר אספיליקוואטה; נמניה מאטיץ', ססק פברגאס (קורט זומה, 76), וויליאן; אוסקר (אסמיר בגוביץ', 54), אדן הזאר, דייגו קוסטה.

 

סוונזי: לוקאש פביאנסקי; ניל טיילור, קי סונג יונג (ג'ק קורק, 40), ניל טיילור, אשלי וויליאמס; ג'ונג'ו שלבי, ג'פרסון מונטרו (וויין רותלאדג', 71), גילפי סיגורדסון, קייל ניוטון, פדריקו פרננדס; אנדרה איוו, בפטימבי גומיס (אדר, 79).

 

ג'יימי וארדי מלסטר מבקיע מול סנדרלנד (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
ג'יימי וארדי מלסטר מבקיע מול סנדרלנד(צילום: Gettyimages)
 

2:4 ללסטר על סנדרלנד, 2:2 בין ווטפורד לאברטון

לאחר הפתיחה הרשמית של העונה באולד טראפורד , יצאו לדרך ארבעה משחקים נוספים – וביניהם העולות החדשות – בורנמות', ווטפורד ונוריץ' שניסו להשיג שלוש נקודות כבר במחזור הראשון.

 

ווטפורד עשתה חיים קשים לאברטון בגודיסון פארק והייתה בדרך הבטוחה לניצחון, אבל בסופו של דבר זה נגמר ב-2:2. מיגל לאיון (14) העלה את האורחים ל-0:1 מפתיע, אך בדקה ה-76 רוס בארקלי הגיב בפצצה והשווה. ווטפורד לא נבהלה ועם הרבה אופי חזרה ל-1:2 הודות לשער סולו נפלא של אודיון איגאלו (83), אלא ששלוש דקות מאוחר יותר ארונה קונה (86) דאג לחלוקת נקודות.

 

מיגל לאיון עושה חיים קשים לאברטון (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
מיגל לאיון עושה חיים קשים לאברטון(צילום: רויטרס)

 

לא פחות משישה שערים סיפק לנו המשחק בין לסטר לסנדרלנד, כאשר השועלים הוליכו כבר 0:3 לאחר 25 דקות ויצאו עם חיוך על הפנים כשניצחו 2:4. ג'יימי וארדי (11), ריאד מחרז (18 ו-25 בפנדל) ומארק אולברייטון (66) כבשו ללסטר, ג'רמיין דפו (61) וסטיבן פלטשר (71) צימקו.

 

למרות שליטה של בורנמות' מול אסטון וילה, שער של רודי גסטדה בדקה ה-72 העניק סיפתח נהדר לחבורה של טים שרווד שגברה על העולה החדשה 0:1. קריסטל פאלאס רשמה 1:2 על נוריץ': ווילפריד זאהה (38) ודמיאן דילייני (50) כבשו לפאלאס, ניית'ן רדמונד (69) צימק אבל זה לא הספיק.


פורסם לראשונה 08/08/2015 19:17

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
קורטואה סופג אדום
צילום: AP
מומלצים