שתף קטע נבחר

בני יהודה: פיוס בין האוהדים לשחקנים

הצדדים נפגשו הבוקר והחליטו לעשות סוף למתיחות ביניהם: "הוחלט לפתוח דף חדש למען הצלחת המועדון". עוז ראלי, שלא חתם על חוזהו, לא ישחק מול הפועל ת"א בגביע הטוטו

לאחר קרע ממושך בין אוהדי בני יהודה לשחקני הקבוצה, התקיימה הבוקר (ו') פגישה בין הצדדים בסיום האימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל ת"א בגביע הטוטו (19:00, בלומפילד) והוחלט לפתוח דף חדש.

 

ראשי ארגון האוהדים הוציאו הודעה ובה נכתב: "מנהיגי האוהדים נפגשו עם השחקנים כדי לאחות את הקרע הממושך בין הצדדים. לאחר שיחה קשה של למעלה משעה, במהלכה נשמעו טענות קשות מצד שני הצדדים, הוחלט לפתוח דף חדש למען הצלחת המועדון".

 

הקרע החל בסיום העונה שעברה, כאשר שחקני בני יהודה לא הגיעו לחגוג עם האוהדים את העלייה לליגת העל. המתיחות בין הצדדים עלתה מדרגה לאחר ההפסד 3:0 למכבי פ"ת בגביע הטוטו בתחילת השבוע, כשהאוהדים ירקו לעבר פדרו גלבאן ועוז ראלי.

 

ראלי שעדיין לא חתם על חוזה ומתנגד לתנאים שהוצעו לו, לא עבר בבקרה ולא יתלבש למשחק מחר. מי שיחליפו יהיה מאור קנדיל הצעיר. אסי בלדוט, שחתם אתמול במועדון, צפוי לפתוח במקום דימיטריס פופוביץ' היווני, שנחתך מהקבוצה. בהתקפה, מתלבט המאמן יוסי אבוקסיס בין אוהד קדוסי לאלמוג בוזגלו. לפני המשחק תערוך בני יהודה טקס לזכרו של בעז סולמי, שהלך לעולמו בסוף השבוע שעבר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: טל שחר
אוהדי בני יהודה
צילום: טל שחר
מומלצים