שתף קטע נבחר

צילום: Shutterstock

בבריכה של הגדולות: הבכורה הכואבת של בת ה-10

אליפות העולם בשחייה: כצפוי, אליזיאן טארק הבחריינית לא הצליחה להוות יריבה של ממש ליתר השחיניות וסיימה במקום האחרון. גיא ברנע (100 מ' פרפר) ועמית עברי (50 מ' פרפר) הודחו במוקדמות

יומה השישי של אליפות העולם בשחייה נפתח באכזבה עבור המשלחת הישראלית, לאחר שגיא ברנע (100 מ' פרפר) ועמית עברי (50 מ' פרפר) לא הצליחו להעפיל לשלב חצי הגמר.

 

ברנע, שהופיע לראשונה באליפות ועלה למשחה שאינו נחשב לחזק שלו, נגע בקיר לאחר 53.76 שניות וסיים במקום ה-37 מתוך 73 משתתפים. עברי קבעה תוצאה של 26.90 שניות, שהספיקה לה למקום ה-26 בלבד. זיו קלונטרוב, שאמור היה ליטול חלק במשחה ל-50 מ' חופשי, חזר באופן מפתיע ארצה.

  

סיימה 15 שניות אחרי הראשונה באותו מקצה. טארק ()
סיימה 15 שניות אחרי הראשונה באותו מקצה. טארק

 

בתוך כך, במשחה בו השתתפה עברי נרשמה היסטוריה כשבמקצה מספר 1 (מסלול 2) קפצה למים אליזיאן טארק מבחריין, ובכך הפכה לשחיינית הצעירה ביותר שמשתתפת אי פעם באליפות העולם.

 

טארק עשתה זאת כשהיא בסך הכל רק בת 10 (!), אלא שההתנסות הראשונה שלה במעמד לא הייתה נעימה במיוחד לאחר שסיימה את המשחה בתוצאה של 41.13 שניות, ואיך לא, במקום האחרון. לשם השוואה, שרה שוסטרום השבדית, שסיימה ראשונה באותו מקצה, הגיעה לקיר 15.70 שניות מהר ממנה.

 

קייטי לדקי, הכוכבת הגדולה של עולם השחייה כיום והאליפות הנוכחית בפרט, נראתה במיטבה גם במשחה ל-1,500 מ'. האמריקאית נראתה בקצב של שבירת שיא עולם, אך הורידה הילוך עד העדיפה לשמור כוחות לגמר וסיימה את תוצאה של 8:19.42 דקות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
אליזיאן טארק
צילום: רויטרס
מומלצים