שתף קטע נבחר

כדוריד: דרבי ראשל"צי כבר במחזור הפתיחה

להגרלה כזו שתי הקבוצות מעיר היין לא ציפו. האלופה וסגניתה ייפגשו בשבוע הראשון של עונת 2015/16. יוסי גבע: "הגרלה פיקנטרית מאוד, אבל לא מעבר לזה". יו"ר האיגוד, דורון שמחי: "ליגת העל היא היהלום שבכתר"

משחק העונה כבר במחזור הפתיחה. הגרלת משחקי ליגת העל בכדוריד נערכה הערב (ד') במסעדת שיין אנד שארפ בתל אביב וזימנה את הדרבי של ראשון לציון כבר במחזור הראשון.

 

יו"ר האיגוד, דורון שמחי, יחד עם מאמן הנבחרת החדש, פר קרלן, ומאמן הנוער, דאמיר אקליץ', הגרילו את הקבוצות ואחרי שנודע שתי הראשל"ציות ייפגשו כבר במחזור הראשון, ההמולה הייתה רבה.

 

דרבי ראשל"צי כבר במחזור הראשון (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד) (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)
דרבי ראשל"צי כבר במחזור הראשון(צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)

 

"הגרלה מאוד פיקנטרית, אבל לא מעבר לזה. היא תיתן דחיפה לליגה זה בטוח, אבל מבחינה מקצועית זה לא משהו מיוחד", אמר יו"ר מכבי ראשל"צ, יוסי גבע. "דווקא אם הדרבי היה מוגרל למחזור הסיום כמו בעונה שעברה זה היה הרבה יותר מעניין כי יכול להיות שזה היה קובע מיקומים ואת יתרון הביתיות בפלייאוף".

 

בנוגע לעובדה שקבוצתו אמורה לפגוש את האקס, מילורד קריבוקאפיץ', הוסיף גבע: "אם מה שהיה צריך להיות היה קורה, קריבוקאפיץ' לא היה חותם בהפועל, בטח מבחינה ג'נטלמנית. נראה מה הבורר יחליט בנוגע לעניין".

 

"ליגת העל היא היהלום שבכתר". דורון שמחי (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד) (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)
"ליגת העל היא היהלום שבכתר". דורון שמחי(צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)

 

"ליגת העל היא היהלום שבכתר, ואנחנו רוצים למקצע אותה בדיוק כמו שאנחנו מנסים לעשות עם נבחרות ישראל", אמר יו"ר האיגוד, דורון שמחי שסיפר גם על ההבדלים בין העולם לישראל: "בכל העולם הפירמידה מתחילה מהמועדונים שמפתחים את השחקנים לנבחרות. אצלנו הפירמידה היא הפוכה. כדי שנצליח להביא לשינוי הרצוי נצטרך שינוי במועדונים".

 

המחזור הראשון של העונה יחל ב-25 בספטמבר ולאחר חמישה מחזורים הליגה תיעצר לטובת מוקדמות אליפות העולם שייערכו בדרייב אין בתחילת חודש נובמבר. עוד במחזור הראשון: מכבי תל אביב תתארח למשחק לא קל אצל הפועל אשדוד, שמתחה אותה ברבע גמר הפלייאוף בעונה הקודמת. א.ס רמת השרון תגיע לאולם זיסמן למפגש מול הפועל רמת גן.

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד
פר קרלן
צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד
מומלצים