יום שבת, 08.06.2024 שעה 17:26
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 0 - 0
  • מכבי חיפה

צפו ביוסי בניון מסדר למכבי חיפה 0:1 על סכנין

גביע הטוטו, מחזור 2: הירוקים שמרו על מאזן מושלם, חרף יכולת לא מרשימה, הודות לקפטן שעלה במחצית וכבש בדקה ה-87. לויטה עצר את ז'אורז'יניו

|
שחקני מכבי חיפה חוגגים (עמית מצפה)
שחקני מכבי חיפה חוגגים (עמית מצפה)

הרבה הרבה לחץ השתחרר במכבי חיפה. הירוקים גברו הערב (רביעי) בחוץ, באצטדיון בעכו, 0:1 על בני סכנין במסגרת המחזור השני בבית א' בגביע הטוטו, הודות לשער של הקפטן יוסי בניון, שכבש שער רשמי ראשון לעונת 2015/16. עם זאת, הירוקים לא הרשימו, במיוחד בחלק ההתקפי.

הירוקים, שרצו לשמור על מאזן מושלם אחרי הניצחון 1:2 בדרבי בשבת, שלטו במחצית הראשונה ללא עוררין במגרש, אך לא הבריקו ולא הצליחו להכניע את רן קדוש, שבלם בעיטה של ניקולה דרינצ'יץ' מכ-30 מטרים בדקה ה-12 וכן ניסיון של אלירן עטר סמוך לרחבה בדקה ה-26.

מספיק בקושי: 0:1 לחיפה על סכנין

אלון תורג'מן היה אחראי למצב הטוב ביותר של הירוקים בחצי הראשון, אך מקרוב נגח מחוץ למסגרת בדקה ה-23. 13 דקות לאחר מכן, בני סכנין הגיעה להזדמנות היחידה שלה במשחק כאשר ז'אורז'יניו הברזילאי הנבחן נגח מקרוב, אך סחט הצלה מאוהד לויטה.

שחקני מכבי חיפה חוגגים (עמית מצפה)
שחקני מכבי חיפה חוגגים (עמית מצפה)
 

החצי השני היה הרבה פחות תוסס וקצבי מהראשון; הירוקים המשיכו לשלוט, אך היו רחוקים מלהרשים וגם לא הגיעו כמעט למצבים. אלון תורג'מן קיבל באקראי קיבל כדור מול רן קדוש, אך נעצר על ידי השוער כשבעט חלש לגופו. בדקה ה-87, כשהכל היה כבר נראה גמור, ושאנחנו בדרך לתיקו משמים, יוסי בניון, המחליף שנכנס במחצית, סידר לירוקים 0:1 עם שער מקרוב אחרי בישול של טאלב טוואטחה, ושיחרר המון לחץ אצל הירוקים וגם אצלו עצמו, וכמובן סידר לירוקים מאזן מושלם עם ניצחון שני ברציפות.

אוהדי מכבי חיפה (עמית מצפה)
אוהדי מכבי חיפה (עמית מצפה)
 

בניון, הירש וסטויקוביץ´ בספסל (עמית מצפה)
בניון, הירש וסטויקוביץ´ בספסל (עמית מצפה)
 

מחצית ראשונה
דקה 12: ההזדמנות הממשית הראשונה במשחק הייתה שייכת לקבוצה האורחת מהכרמל. דרינצ'יץ' קיבל את הכדור בחצי המגרש של סכנין, הכין לעצמו מצב בעיטה ובעט מכ-30 מטרים, אך רן קדוש הגיב היטב והדף את הכדור.

דקה 20: אלירן עטר התנהל עם הכדור בחצי המגרש של בני סכנין, מסר לאלון תורג'מן, שבעט בנגיעה גבוה מעל השער של רן קדוש. איבוד הזדמנות של החלוץ שזכה לפתוח במקום שכטר.

דרינצ´יץ´ מול בדארנה מוחמד (עמית מצפה)
דרינצ´יץ´ מול בדארנה מוחמד (עמית מצפה)
 

דקה 23: המצב הכי טוב של הירוקים עד כה במשחק. איסמעיל ריאן הרים כדור טוב מהאגף הימני של האורחת, אלון תורג'מן עלה מעל כולם ונגח, אך מכחמישה מטרים החמיץ את המסגרת.

דקה 26: מצב נוסף לקבוצה של רוני לוי. אלירן עטר קיבל את כדור סמוך לרחבה של המארחת, הסתובב וסידר לעצמו מצב בעיטה, אך קדוש הדף לקרן.

קדוש עם הכדור (עמית מצפה)
קדוש עם הכדור (עמית מצפה)
 

דקה 36: אחרי כמעט מחצית שהיא לא היוותה יריב, בני סכנין נזכרה לתקוף. מואמן אגבריה הרים מתוך הרחבה, ז'אורז'יניו נגח וסחט הצלה מאוהד לויטה.

מחצית שנייה
דקה 55: החום הכבד משפיע על שתי הקבוצות, שמשחקות ברוגע, בשלווה ולא מתאמצות יתר על המידה. עד כה, שתי הקבוצות לא סיכנו את השער של היריבה בחצי השני של המשחק.

תורג´מן עם הכדור (עמית מצפה)
תורג´מן עם הכדור (עמית מצפה)
 

דקה 62: הזדמנות ראשונה במחצית השנייה; אלירן עטר התנהל עם הכדור סמוך לרחבה, אלון תורג'מן קיבל את הכדור מול רן קדוש, אך בעט חלש והחמיץ הזדמנות לעלות את הירוקים ליתרון.

ריאן עם הכדור (עמית מצפה)
ריאן עם הכדור (עמית מצפה)
 

דקה 80: המצב השני בסה"כ של בני סכנין במשחק. המארחים קיבלו כדור עונשין מחוץ לרחבה, עלי עותמאן ניגש לבעוט, אך שלח את הכדור מעל השער של הירוקים.

דקה 87, 0:1 למכבי חיפה: אחרי שנראה היה שהמשחק הולך ל-0:0 משמים, יוסי בניון סידר ניצחון שני בגביע הטוטו לירוקים. טאלב טוואטחה קיבל את הכדור מהאגף הימני, מסר לבניון שמקרוב בעט לרשת.

בניון חוגג (עמית מצפה)
בניון חוגג (עמית מצפה)
 

בני סכנין: רן קדוש, עלי עותמאן, אברהם פאס, עלאא אבו סאלח, מואמן אגבריה (פיראס מוגרבי, 57), דייגו קאצ'ובה, אלדר חסנוביץ', חמד גנאים, ז'אורז'יניו (חאלד חלאיילה, 66), אמיר חלאיילה ומוחמד בדארנה (איהאב שאמי, 75).

מכבי חיפה: אוהד לויטה, אייל משומר, אוראל דגני, דקל קינן, טאלב טוואטחה, אביחי ידין (ג'אבר עטאא, 46), ניקולה דרינצ'יץ', איסמעיל ריאן (סאן מנחם, 90), חן עזרא (יוסי בניון, 46), אלון תורג'מן (שחר הירש, 70) ואלירן עטר (איתי שכטר, 69).

אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */