שתף קטע נבחר

מחאת הכיסים של אוהדי מכבי חיפה

האוהדים בירוק הציפו את הרשתות החברתיות בתמונות בהן הם מכניסים יד לכיס ושולפים את כרטיס המנוי, כתזכורת לדברי נשיא המועדון יעקב שחר על כך שהאוהדים לא מכניסים את היד לכיס כדי לעזור

אוהדי מכבי חיפה פתחו היום (ד') במחאה אינטרנטית תחת השם "מחאת הכיסים" נגד מדיניות המועדון והעומד בראשו, יעקב שחר.

 

בשעה 14:00 באופן מתוכנן העלו האוהדים תמונות לרשתות החברתיות בהן הם נראים מכניסים יד לכיס ומוציאים את כרטיס המנוי שרכשו לעונה הקרובה. הבחירה בעניין הכיס היא בעקבות דבריו של שחר במסיבת העיתונאים לפתיחת העונה בה הלין כי לטענתו "האוהדים לא מכניסים את היד לכיס כדי לעזור למועדון".

 

מכניסים את היד לכיס
מכניסים את היד לכיס

 

 

כבר לפני שבועיים תיכננו האוהדים מחאה בעקבות אי צירופו של טוטו תמוז. אתמול, עוד פנו האוהדים לאמו של תמוז, אורית, ובדקו האם השחקן מוכן להגיע למכבי חיפה. לדברי האוהדים, תמוז איננו שולל אף אופציה. מבחינת האוהדים מקרה תמוז הוא דוגמא לכך שהקבוצה איננה עושה דיו כדי להביא שחקנים בכירים.

 

בנוסף, האוהדים מתכוונים לתלות שלטים בנושא הערב במשחק גביע הטוטו שייערך בעכו מול בני סכנין וידרשו חיזוק במספר שחקנים בכירים.

 

חי וקנין, מנהל קבוצת הפייסבוק, מכבי חיפה או למות, התייחס למחאה: "המחאה לא עוסקת ברכש אלא ביחס מזלזל שאנחנו האוהדים חשים מזה תקופה ארוכה. אין יחסים לגיטימיים של מועדון-קהל. אנחנו רק רוצים להשמיע קול, להראות שאנחנו פה ואכפת לנו ממצב הקבוצה. התבטאויות כאלה ואחרות כואבות לנו. לא יהיו במחאה הזו קללות או אלימות, נשמור על הכבוד של כולם".

 


 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים