שתף קטע נבחר

נבחרת: אליהו שוחרר מהנסיעה למקדוניה

הפורוורד לא ייצא לטורניר ההכנה בשל סיבות אישיות. לימונד: "ככל שהאליפות תתקרב, הלחץ יתחיל לדבר והדריכות תעלה". כדיר: "אנחנו רוצים לאחד את כל החבר'ה ביחד"

נבחרת ישראל תמריא היום (ד') אחה"צ למקדוניה, לטורניר ההכנה הראשון לקראת היורובאסקט בספטמבר. אחרי יוגב אוחיון (בעיה בריאותית) ויניב גרין (טיפולים), גם ליאור אליהו לא ייצא למסע ושוחרר על פי בקשתו בשל סיבות אישיות. אליהו יחזור לאימונים עם חזרת הנבחרת ארצה.

 

עבור הנבחרת מדובר בניסוי כלים ראשון לקראת האליפות. הנבחרת תשחק באוכריד ביום שישי (21:30) נגד מקדוניה, בראשון (21:30) נגד אוקראינה ושלישי הבא בסקופיה (17:00) שוב מול המארחת.

 

רביב לימונד: "כרגע הציפיות שלנו מטורניר ההכנה זה להתחבר ולהנחיל את השיטה. כמובן גם לחוש את האגרסיביות שלצערי אנחנו לא כל כך מרגישים בארץ. אני מקווה שנחזור הרבה יותר מגובשים, גם חברתית וגם מקצועית. יש פה אווירה טובה, אני מעריך שמה שארז אדלשטיין מדבר עליו יקרה באופן טבעי. ככל שהאליפות תתקרב, הלחץ יתחיל לדבר והדריכות תעלה ואז הוא יקבל את הפרצופים שהוא רוצה לקבל".

 

שאלת מיליון הדולר בנבחרת היא מי יהיה הקפטן. "האמת שאין לי מושג", אמר לימונד. "אנחנו באמת לא מתעסקים בזה כי זה לא כזה חשוב. זה דבר נורא שולי מבחינתי מי יהיה הקפטן. לדעתי מנהיג זה לאו דווקא מי שעונד את סרט הקפטן, אלא מי שבאמת במצבים קריטיים הוא זה שמחבר את כולם. יש לנו כמה כאלה ואני חייב להגיד שזה באמת פחות חשוב מבחינת השחקנים".

 

"הציפיה שלנו כרגע היא להתחבר". לימונד (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
"הציפיה שלנו כרגע היא להתחבר". לימונד(צילום: יאיר שגיא)

 

על הציפיות מהנבחרת, אמר לימונד: "לעבור את הסיבוב הראשון ולעלות לשלב השני בליל. יש כאן הרבה חבר'ה שהשתפרו והתקדמו, אנחנו באים בכושר טוב ואנחנו יכולים לעשות אליפות טובה . תמיד יש ציפיות מהנבחרת ואנחנו רגילים לזה. מקווה שנעמוד בהן יותר טוב בקיץ הזה מאשר בקיץ לפני שנתיים".

 

אלישי כדיר הוסיף: "אנחנו רוצים לאחד את כל החבר'ה ביחד. היו הרבה שחקנים שהיה להם חודש חופש יוש כאלה שיותר מוכנים, צריך ליישר קו. יש לנו מזל שארז היה איתנו בקיץ שעבר. התגעגענו אחד לשני, אז יש בהתחלה קצת צחוקים, אבל ברגע שהדבר האמיתי יתחיל להתקרב אז כולם יהיו מפוקסים ומוכנים. על נושא הקפטן, היה כדיר נחרץ: "אני את הקול שלי תמיד נותן ליניב גרין".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
ליאור אליהו
צילום: יאיר שגיא
מומלצים