יום ראשון, 12.05.2024 שעה 17:23
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

בן רייכרט חתם בהפועל ת"א: נרגש ומאושר

אחרי סכסוך מתוקשר ובוררות מסובכת, הקשר חתם בשורות האדומים ל-5 שנים. הצדדים קיימו מו"מ במקביל לבוררות, בו נקבע שמכבי ת"א תקבל כמיליון יורו

|
בן רייכרט חוזר ללבוש אדום (דוברות הפועל ת´´א)
בן רייכרט חוזר ללבוש אדום (דוברות הפועל ת´´א)

הסיפור הגדול של הקיץ הגיע לסיומו. הקשר בן רייכרט חתם ל-5 שנים בהפועל תל אביב, לאחר שהעברתו ממכבי תל אביב נסגרה באופן סופי. האדומים ישלמו עבור הקשר, ששיחק בשורותיהם בחצי השנה האחרונה בהשאלה, מיליון יורו בסה"כ. רייכרט יתאמן כבר היום (שלישי, 18:00) בשורות האדומים.

בכך מסתיימת הסאגה, שהתחילה כאשר רייכרט סירב לחזור לצהובים עם תום ההשאלה. רייכרט הגיע לאימון הראשון של הצהובים, אך לאחר מכן החרים את האימונים ואף לא יצא עם הקבוצה למחנה האימונים שלה, מה שגרר בוררות בנושא. במקביל לבוררות, קיימו הצדדים מגעים חשאיים ולבסוף הצליחו להגיע לסיכום על סכום של כמיליון יורו שיעברו לצהובים בשלושה תשלומים שווים של 333 אלף יורו בכל שנה.

האם רייכרט שווה מיליון יורו?

בעקבות פעולות רייכרט, החלה בוררות בנושא עם הבורר עו"ד תגר עמיאל. שהתקיימה בימים האחרונים ובה איים רייכרט לפרוש מכדורגל אם ייאלץ לחזור לצהובים. רייכרט טען כי הוא סובל במכבי, סופג איומים מהאוהדים וכי הוא אינו מרגיש בטוח להגיע לאימונים. במכבי טענו כי מדובר בשחקן תחת חוזה וכי עליו להתייצב לאימונים ואין כל מניעה לכך. רייכרט גם סירב לעבור בהשאלה לקבוצה שהיא אינה הפועל ת"א, מהלך שהתקבל ע"י הצהובים.

 
 

בן רייכרט הגיע למכבי ת"א בקיץ 2014, אך לא זכה לקרדיט רב תחת פאקו אייסטרן ורשם רק חמש הופעות בלבד בשורותיה בטרם עבר בינואר ליריבה העירונית הפועל ת"א. במהלך הבוררות טען רייכרט כי שיחק 76 דקות בלבד במכבי בעונה שעברה, במכבי הוסיפו את הדקות בגביע ובגביע הטוטו והגיעו ל-371 דקות.

באמצע העונה עבר רייכרט להפועל ת"א, מה שהפך את היחס של האוהדים הצהובים כלפיו לבלתי נסבל, על פי רייכרט עצמו. רייכרט כזכור, פירסם בגיל 16 סטטוסים בפייסבוק בגנות הצהובים, וכבר כשהגיע למכבי הפך למטרה על ידי חלק האוהדים.

"כל הטענות של בן רייכרט הופרכו"

למרות הקללות מצד אוהדי האדומים בשל השאלתו מהצהובים, הקשר הפך לבורג מרכזי בהפועל ת"א ורשם עשר הופעות ליגה כשהוא כובש שני שערים ובכך עזר לאדומים, שהיו במצב קשה, להישאר בליגה. כעת, הוא חוזר לקבוצה המחודשת של אמיר כבירי בתור בורג מרכזי שאמור להוביל את הקבוצה קדימה.

בהפועל ת"א הוציאו הודעה רשמית: "הפועל ת"א גאה ושמח לבשר על החתמתו ל-5 שנים של בן רייכרט שחוזר הביתה. רייכרט בן ה-21 הוא אחד השחקנים המוכשרים שצמחו בישראל בדור הנוכחי. הוא גדל בקבוצות הילדים של הפועל ת״א בטרם עבר למכבי חיפה, משם הגיע בעונת 2013/14 לרמת השרון וערך עונת בכורה נהדרת בליגת העל, שזיכתה אותו בזימון לנבחרת הצעירה. לאחר מכן הוא עבר ליריבה העירונית ולא זכה לדקות משחק משמעותיות".

"בינואר האחרון עבר רייכרט להפועל ת״א בהשאלה והיה אחד השחקנים המשמעותיים בקבוצה. רייכרט סייע רבות להישארות הקבוצה בליגה תוך שהוא מראה כישורי מנהיגות טבעית, יכולות פיזיות, מנטאליות, טקטיות וטכניות. תכונות אלו הופכות אותו לקשר אוניברסלי המסוגל לשחק במגוון עמדות בהצלחה, מה שהופך אותו לאחד השחקנים המבטיחים והבולטים בכדורגל הישראלי. רייכרט, אוהד הפועל תל אביב מבטן ולידה, והביע לכל אורך החודשים האחרונים את רצונו העז להישאר במועדון האהוב עליו ולהנהיג אותו בשנים הקרובות.

בן רייכרט (משה חרמון)
בן רייכרט (משה חרמון)
 

רייכרט אמר לאחר חתימתו הבוקר: "אני נרגש ומאושר לחתום ולהיות שייך להפועל תל אביב. זוהי הגשמת חלום בשבילי וברצוני להודות לכל מי שנרתם למעני ומעל כולם לאמיר כבירי. נאמרו המון מילים בענייני, עכשיו הגיע הזמן לעבודה קשה. רק הפועל! אני גאה להיות במקום הטבעי שלי. אני שמח שהסאגה מאחורי ומודה לכל הנוגעים בדבר. תודה למשפחה האוהבת ותומכת, ליועץ התקשורת שלי עידו מינקובסקי, לסוכן אבי נמני, לעורכי הדין יוסי שפרלינג ויוסי גאייר ויותר מעל לאמיר כבירי. אעשה הכל כדי לגרום לצד האדום של בלומפילד להיות גאה. דיברו בענייני רבה יותר מדי. הגיעה העת למעשים ולא לדיבורים".

בעלי הקבוצה, אמיר כבירי אמר: "ברגע שנקרתה בדרכנו ההזדמנות לרכוש שחקן עם איכויות כמו בן רייכרט החלטנו להשלים את העסקה ולצרף אותו למועדון. אנחנו שמחים על ההחתמה של בן ובטוחים כי הוא יחזק את הקבוצה ויעזור לנו להגשים את המטרות שלנו. בן הוא אדום אמיתי ואני מאושר שהחזרנו אותו הביתה".

אסור לפספס
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */