יום שני, 27.05.2024 שעה 20:16
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 0 - 0
  • מכבי חיפה

צפו: 0:2 לב"ש על הפועל כפ"ס בגביע הטוטו

מהראן ראדי כבש שער בכורה באדום (45), אובידיו חובאן הוסיף (87) והשניים שלחו את נעים עם הפסד הביתה במשחקו הראשון במסגרת הליגה הבכירה

|
שחקני הפועל ב
שחקני הפועל ב"ש חוגגים (רדאד ג`בארה)

הפועל באר שבע, שבנתה העונה סגל מרשים במטרה להגיע רחוק בכל המסגרות, יכולה לחייך הערב (ראשון) סוף סוף: אחרי ההדחה מאירופה, החבורה של ברק בכר גברה 0:2 על הפועל כפר סבא במחזור הראשון בבית ב' של גביע הטוטו והעניקה ניצחון בכורה למאמנה.

ראדי כבש, ב"ש מנצחת 0:2 את כפ"ס

האדומים, ששלטו במשחק באופן מוחלט, הציגו יכולת התקפית נהדרת והכישרון בחלק הקדמי שלהם עשה את העבודה והוא ייצור בעיות לכל הקבוצות בליגת העל העונה.

שחקני הפועל ב&qout;ש חוגגים (רדאד ג´בארה)
שחקני הפועל ב"ש חוגגים (רדאד ג´בארה)
 

החבורה של בכר, שהגיעה במוראל נמוך אחרי ההדחה ממוקדמות הליגה האירופית בידי ת'ון, הוכיחה שברמה המקומית העניינים שונים לחלוטין ולא התקשתה מול החבורה הלא מנוסה של פליקס נעים, שספג הפסד במשחק הבכורה שלו במסגרת הליגה הבכירה.

הדרומיים, שבמחזור הבא בגביע הטוטו יהיו חופשיים, צברו קצת ביטחון לקראת פתיחת הליגה הקרבה ובאה, כשהם גם נהנים משער בכורה של שחקן הרכש ממכבי תל אביב, מהראן ראדי. מנגד, הירוקים הציגו לפרקים כדורגל טוב, אך נעלמו לחלוטין במחצית השנייה ונעים יצטרך לחשוב איך לשפר את זה.

פליקס נעים (רדאד ג´בארה)
נעים. קבוצתו עדיין לא מנוסה (רדאד ג´בארה)
 

מחצית ראשונה
רועי ריינשרייבר הוציא את המשחק לדרך באצטדיון טדי.

דקה 6: המארחת פתחה בלחץ כבד על הירוקים ולא אפשרה להם לפתח התקפה. בן שהר היה חתום על המצב הראשון, כשניסה לבעוט מ-20 מטר, אך הכדור פגע באחד משחקני כפ"ס ונקלט בידי אוהד כהן.

עומר פדידה ומהראן ראדי (רדאד ג´בארה)
עומר פדידה שומר על מהראן ראדי (רדאד ג´בארה)
 

דקה 7: החבורה של ברק בכר שלטה באופן מוחלט בעניינים. אופיר דוידזאדה ניצל את חוסר הניסיון של הירוקים, חטף כדור במרכז המגרש ודהר במהירות מרשימה עד סף הרחבה, אך שחרר מרגלו בעיטה חלשה שהלכה לידי של אוהד כהן וגם נפגע תוך כדי שעשה זאת.

דקה 11: האדומים החלו לשטוף את המגרש. שלוש מסירות בין ג'ון אוגו, מהראן ראדי ושהר, שהיה האחרון לקבל את הכדור, הסתיימו בהשתחררות של החלוץ ובבעיטה מ-18 מטר שהלכה החוצה.

טוני וואקמה ועומר פדידה (רדאד ג´בארה)
טוני וואקמה חולף על פני פדידה (רדאד ג´בארה)
 

דקה 18: וואו, המשקוף הוא הדבר היחידי שמנע מהירוקים לספוג כרגע שער מדהים של טוני ווואקמה. הרמה של מתן אוחיון הורחקה בצורה רעה לקשר, שניסה למסור ללא הצלחה, אך הכדור חזר אליו והוא שלח פצצה שנעצרה במשקוף של אוהד כהן.

אוהדי הפועל ב&qout;ש (רדאד ג´בארה)
אוהדי הפועל ב"ש (רדאד ג´בארה)
 

דקה 29: בשעה טובה, גם הירוקים הגיעו למשחק ואיימו לראשונה על השער אחרי כחצי שעה. אלירן סיימון ניסה להציל את המולדת בבעיטה חזקה ומדויקת מ-27 מטר, דודו גורש ירד מצוין והדף.

ברק בכר (רדאד ג´בארה)
בכר מחויך על הספסל (רדאד ג´בארה)
 

דקה 30: הירוקים החלו להתעורר. טעות של מאור מליקסון, שאיבד את הכדור ליד דגל הקרן לטל בנש הוביל למסירה לעידן דוד, בעט מתוך הרחבה היישר לידיו של גורש.

דקה 32: חוסר מזל להפועל ב"ש: מתן אוחיון, שנפגע כמה דקות קודם לכן ברגלו, נאלץ לפנות את מקומו לבן ביטון.

מתן אוחיון יורד מהדשא (רדאד ג´בארה)
אוחיון יורד מהדשא (רדאד ג´בארה)
 

דקה 34: היוצרות התהפכו? החבורה של פליקס נעים החלה להבין שהשד לא כל כך נורא ויצאה בכל הזדמנות קדימה. התקפה מתפרצת שלה מצאה את האדומים לא מוכנים וריף מסיקה הציב את דוד במצב נוח על סף הרחבה, אך הוא בעט מעל השער.

דקה 37: שהר המשיך להיות האיש הבולט בשורות האדומים. פריצה נהדרת של החלוץ הסתיימה רק בהכשלתו על סף הרחבה. ראדי ניגש לכדור החופשי, אך סובב אותו מעט מעל השער.

מאור מליקסון ועמיר נוסבאום (רדאד ג´בארה)
עמיר נוסבאום גולש לרגליו של מליקסון (רדאד ג´בארה)
 

דקה 39: האם היה פה פנדל? לא בטוח. מליקסון הגיע ראשון לכדור עומק ואוהד כהן גלש לרגליו כשהוא מפיל אותו, אך רועי ריינשרייבר היה בטוח בעצמו וקבע כי אין פנדל.

דקה 45, 0:1 להפועל ב"ש: החבורה של בכר עלתה ליתרון על סף ההפסקה. מסירה של מליקסון מצד ימין הורחקה בצורה רעה היישר לביטון. המגן, שעמד במרחק חמישה מטרים מהשער, מסר לראדי שבעט ונבלם בפעם הראשונה, אבל כבש את הריבאונד.

מהראן ראדי חוגג (רדאד ג´בארה)
ראדי חוגג (רדאד ג´בארה)
 

שחקני הפועל ב&qout;ש חוגגים (רדאד ג´בארה)
שחקני הפועל ב"ש חוגגים (רדאד ג´בארה)
 

מחצית שנייה
דקה 47: אליניב ברדה רק נכנס בהפסקה, אבל הוא כבר היה קרוב להשאיר את חותמו. החלוץ החליף דאבל פס עם דוידזאדה בתוך הרחבה, אך הבעיטה לא הייתה מספיק חזקה או מדויקת ונעצרה בידיו של אוהד כהן.

טוני וואקמה מלהטט (רדאד ג´בארה)
וואקמה מלהטט עם הכדור (רדאד ג´בארה)
 

דקה 48: האיכות ההתקפית שקיימת השנה בהפועל ב"ש יכולה להכריע כל הגנה בליגה. מאור בוזגלו השאיר מאחוריו שני שחקנים של האורחת ומסר כדור רוחב נפלא שהציב את וואקמה חופשי ליד הרחבה, אך הבעיטה המסובבת של הניגרי נהדפה בקצות אצבעותיו של אוהד כהן.

דקה 52: בקצב הזה, הירוקים עוד עלולים לספוג שערים רבים. איבוד כדור של יאניס פאפאדופולוס הוביל להתקפה מתפרצת של החבורה הדרומית, כשבוגזלו מסר לברדה, החלוץ השתחרר מהשומר ובעט חזק מתוך הרחבה, אך היישר לגופו של אוהד כהן, שהדף וניסיון וולה ההמשך של וואקמה הלך החוצה.

אוהדי הפועל ב&qout;ש (רדאד ג´בארה)
אוהדי הפועל ב"ש (רדאד ג´בארה)
 

דקה 60: אין ספק שמאז כניסתם של בוזגלו וברדה, האדומים נראים טוב בהרבה. אחרי שהסתפק עד כה ביצירת מצבים לחבריו, הקשר ניסה את מזלו בבעיטה מ-22 מטר, אוהד כהן קלט.

דקה 65: החבורה של נעים נעלמה לחלוטין במחצית השנייה ובקצב הזה היא תספוג שוב. הפעם, שיתוף פעולה יפה בין שלומי ארבייטמן וברדה, שקיבל את הכדור מהחלוץ שרק עתה נכנס, הסתיים בבעיטה של הקפטן, אך אוהד כהן הדף.

דקה 78: אחרי דקות שבהן הורידה ב"ש הילוך, היא שוב הוכיחה כי היא יכולה להגיע למצבים מסוכנים ללא קושי. דוידזאדה הכניס כדור עומק לוואקמה, הוא פרץ לרחבה והרים לארבייטמן, אך החלוץ לא הצליח להכניס את ראשו כמו שצריך וההזדמנות בוזבזה.

טל בנש מרחיק (רדאד ג´בארה)
בנש מרחיק (רדאד ג´בארה)
 

דקה 81: זה היה קרוב להיות השני. ביטון הריץ את בוזגלו באגף ימין, הקשר ניסה להרים, אבל יצאה לו בעיטה שהלכה לכיוון המסגרת ואוהד כהן נאלץ להתעופף ולהדוף אותה לקרן.

דקה 87, 0:2 להפועל ב"ש: החבורה של נעים אולי חלמה על שער שוויון בניגוד למהלך המשחק או לפחות על ספיגה של שער אחד בלבד, אבל לאובידיו חובאן היו תוכניות אחרות. כדור עומק נהדר של ביטון הגיע לארבייטמן, הוא מסר למרכז הרחבה והרומני בעט פנימה.

אובידיו חובאן חוגג (רדאד ג´בארה)
חובאן חוגג (רדאד ג´בארה)
 

הפועל ב"ש: דודו גורש, מתן אוחיון (בן ביטון, 32), לואי טאהא, שיר צדק, אופיר דוידזאדה, ג'ון אוגו, מהראן ראדי (אובידיו חובאן, 79), רועי גורדנה (שלומי ארבייטמן, 63), מאור מליקסון (מאור בוזגלו, 45), טוני וואקמה ובן שהר (אליניב ברדה, 45).

הפועל כפ"ס: אוהד כהן, טל בנש, דינו שקבורץ, עמיר נוסבאום, סמי אלייקים, אלירן סיימון (רז כהן, 67), יאניס פאפאדופולוס (בן כוואז, 58), ריף מסיקה (סהר בראון, 82), עומר פדידה (לירן ג'אן, 79), עידן דוד ורן יצחק (גיא בדש, 72).

אסור לפספס
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
נגןההפתעה שחיכתה לטוני קרוס בחדר ההלבשה
ההפתעה שחיכתה לטוני קרוס בחדר ההלבשה
נגןהכוכבת של אסטון וילה עם טכניקה מרשימה
הכוכבת של אסטון וילה עם טכניקה מרשימה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */