שתף קטע נבחר

שוב: כריסטיאנו רונאלדו נטש ראיון

הכוכב הפורטוגלי לא אהב את השאלות של כתב CNN בנוגע לשערוריות בפיפ"א, קילל והחליט לעזוב באמצע הראיון - לא לפני שהטיח במראיין: "לא אכפת לי, אם אתה רוצה לדבר על הנושאים האלה תשאל מישהו אחר". לפני מספר שבועות CR7 נהג בצורה דומה

כריסטיאנו רונאלדו ידוע בזכות יכולותיו הנפלאות על מגרש הכדורגל, אבל אפשר להגיד שמבחינת נימוסים וטמפרמנט לא מדובר באדם פשוט. היום (א') התגלה כי ביום שישי האחרון נטש כוכבה הפורטוגלי של ריאל מדריד ראיון אותו היה אמור להעניק לרשת CNN. 

 

מדוע, אתם שואלים? רונאלדו נשאל ע"י המראיין מה דעתו על השערוריות האחרונות בפיפ"א ואירוח מונדיאל 2022 בקטאר. כשהמרואיין סיים לשאול את השאלה, רונאלדו קילל ולאחר מכן צעק: "לא אכפת לי מפיפ"א ולא מקטאר. אם אתה רוצה לדבר על פיפ"א תעשה את זה עם מישהו אחר".

 

רונאלדו. חם מזג (צילום: AP) (צילום: AP)
רונאלדו. חם מזג(צילום: AP)

 

אחרי שסיים להטיח את דבריו במראיין, רונאלדו קם מכסאו ונטש בזעם את המקום. וזו לא הפעם הראשונה שהפורטוגלי נוטש באמצע ראיון. רק לפני מספר שבועות, כשהתראיין בארצות הברית, נשאל רונאלדו לגבי עתידו של חברו לקבוצה, סרחיו ראמוס, שבינתיים מונה לקפטן הבלאנקוס.

 

"אני לא יודע, אין לי שליטה על הדברים, הוא לא חברותי איתי", אמר לקצין העיתונות במקום כשהוא מתכוון לעיתונאי שראיין אותו. לאחר מכן רונאלדו עזב את המקום, אבל חזר ללחוץ את ידו של המראיין.

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: רויטרס
מומלצים