שתף קטע נבחר

גביע האלופות: ריאל מדריד גברה על מילאן 9:10 בפנדלים

אחרי 90 דקות בינוניות שתי הקבוצות הגיעו לדו קרב מ-11 מטרים שאיים שלא להסתיים. בסופו של דבר החטאה של דונה רומה שוערה המחליף של מילאן בן ה-16.5 קבעה ניצחון לבלאנקוס שסיימו את טורניר ההכנה עם שלושה ניצחונות וללא הפסד

ריאל מדריד ומילאן לא ירצו לזכור את מפגש ההכנה ביניהן במסגרת "גביע האלופות" בסין, אך בסופו של דבר הבלאנקוס היו אלה שחייכו בסיום. המשחק שלא התעלה לרמה גבוהה הגיע לדו קרב פנדלים שבסיומו ניצחו הספרדים 9:10 וסיימו את טורניר ההכנה עם שלושה ניצחונות וללא הפסדים.

 

דו קרב הפנדלים התארך מעל למצופה ובבעיטה ה-20כ שלוח התוצאות בשנגחאי הראה 9:10 לריאל מדריד, התייצב שוערה המחליף של מילאן, דונה רומה בן ה-16.5 מול קיקו קסיאה. השוער הצעיר בעט למרכז השער והספרדי הדף את הכדור וסידר לקבוצתו את הניצחון.

 

רונאלדו מול דה יונג. הפורטוגלי יסיים את הטורניר עם חיוך? (צילום: AFP) (צילום: AFP)
רונאלדו מול דה יונג. הפורטוגלי יסיים את הטורניר עם חיוך?(צילום: AFP)

 

לבלאנקוס הייתה הזדמנות לסגור את הסיפור באמצע דו קרב הפנדלים, אך טוני קרוס שנכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה החמיץ וגרם להמשך הבעיטות. שחקני שתי הקבוצות לא החמיצו עד שכאמור הגיע תורו של דונה רומה שהחמיץ.

 

מילאן ששיחקה בסך הכול את משחקה השני בטורניר סיימה אותו בטעם חמוץ מתוק אחרי ניצחון על היריבה העירונית, אינטר 0:1 וההפסד לבלאנקוס.

 

מהלך המשחק

4': הזדמנות טובה למילאן. לוקה אנטונלי מצא את עצמו במצב של אחד על אחד מול נאבאס, אך שוערה של ריאל מדריד הדף מצוין את הסכנה.

 

29': דנילו ניסה להפתיע את לופס עם ספק בעיטה ספק מסירה, אך הכדור לא ממש סיכן את שערו של השוער הספרדי.

 

40': מילאן כמעט וכבשה. אמבייה ניאנג הפתיעה את הגנת הבלאנקוס, אך ברגע האחרון נעצר ע"י קיילור נאבאס רגע לפני הכיבוש.

 

ואסקס מול אנטוניולי. מחצית ראשונה חלשה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ואסקס מול אנטוניולי. מחצית ראשונה חלשה(צילום: AFP)

 

51': נגיעה ראשונה במשחק של טוני קרוס שנכנס כמחליף בהפסקה. חסה חדר לרחבה מצד ימין, מסר אחורה והקשר הגרמני בעט אבל הכדור נהדף לקרן ע"י הגנת מילאן

 

58': ההזדמנות הטובה ביותר במשחק. איסקו מצא את רונאלדו שדחק את הכדור אבל בשנייה האחרונה לופס הצליח להדוף מהקו.

 

61': עכשיו הייתה זו מילאן. זאפטה הוריד לבאקה שבעט מצוין, אך קסיאה בקצות האצבעות הוציא את הכדור לקרן.

 

82': באקה יכול היה לנצח את המשחק אחרי שקיבל כדור גדול מלואיס אדריאנו. החלוץ הצליח לעבור את הגנת ריאל מדריד אבל קסיאה הצליח לעצור את הבעיטה שלו.

 

הרכבים

ריאל מדריד: קיילור נאבאס (קיקו קסיאה, 46), דנילו (קרבחאל, 71), פפה (נאצ'ו, 71), רפאל וראן, דניאל ארבלואה (מרסלו, 71), לוקה מודריץ' (דניס צ'רישייב, 71), קסמירו, כריסטיאנו רונאלדו (חאמס רודריגס, 71), גארת' בייל, לוקאס ואסקס (סרחיו ראמוס, 46), קרים בנזמה (טוני קרוס, 46).

 

מילאן: דייגו לופס (דונה רומה, 71), מתיה די שיליו, אלכס (קלאבריה, 73), רודריגו אלי, לוקה אנטונלי (פאלטה, 73), אנדראה פולי (קיוסקה הונדה, 46), ניג'ל דה יונג, אנדראה ברטולאצ'י (פיליפ מקסס, 46), סוסו (אדיראן ניקאצ'י, 46), אמבייה ניאנג, אלסיו צ'רצ'י (קרלוס באקה, 46).

 


 


פורסם לראשונה 30/07/2015 14:53

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: AFP
מומלצים