שתף קטע נבחר

יש גם עוזבים: ריאל מכרה את הונטלאר לשטוטגרט

אחרי הגעתם של רונאלדו, קאקה ובנזמה, מתחילה הנהירה החוצה. החלוץ ההולנדי יעזוב את מדריד לטובת הקבוצה הגרמנית, שתשלם 20 מילון יורו

הדלת מסתובבת גם לכיוון ההפוך. אחרי ההחתמות הגדולות של כריסטיאנו רונאלדו, קאקה וקארים בנזמה, ריאל מדריד מתחילה לשחרר שחקנים מהסגל המתנפח שלה. בספרד מדווחים הערב (ה') כי סגנית האלופה סיכמה עם שטוטגרט על העברתו של קלאס יאן הונטלאר בן ה-25, שאמור לסכם את תנאיו במועדון הגרמני לפני שהעסקה תוכרז רשמית.

 

ארנולד אוסטרבר, סוכנו של החלוץ ההולנדי, כבר אישר כי "הונטלאר ישוב למדריד ביום חמישי מהחופשה שלו ויכריע במהרה את עתידו, כדי שיוכל להתחיל להתאמן לקראת העונה הבאה".

 

לפי הדיווחים, שטוטגרט, שמכרה לאחרונה את מריו גומס לבאיירן מינכן ב-35 מיליון יורו, אמורה לשלם 20 מיליון תמורת חלוץ נבחרת הולנד, בדיוק אותו סכום אותו שילמה ריאל בזמנו לאייאקס. הונטלאר, שהגיע בינואר האחרון לבירת ספרד, ייפרד מריאל עם 20 הופעות ברזומה, בהן כבש שמונה שערים.


מריו גומס. נמצא לו יורש בשטוטגרט? (צילום: רויטרס)

 

שחקן אחר שנמצא בדרכו החוצה ממדריד, הוא הבלם הגרמני כריסטוף מצלדר, שעשוי לשוב לבונדסליגה. מצלדר מחזיק בחוזה לעונה נוספת בריאל, אך מחוזר על ידי הרטה ברלין וקבוצות גרמניות אחרות. ריאל תשמח לקבל על השחקן עוד קצת מזומנים לקראת המשך מסע הרכש שלה.

 

אותו מסע רכש אגב, עדיין לא הסתיים על פי הנשיא פלורנטינו פרס, כשהמטרות הבאות הן אחד מבין צ'אבי אלונסו, חאבייר מסצ'ראנו או ססק פברגאס. מאמן ליברפול, רפא בניטס, לא אהב לשמוע על האפשרות שהשניים הראשונים יעזבו את אנפילד.

 

בניטס, שהאריך ושיפר את חוזיהם של יוסי בניון וסטיבן ג'רארד לאחרונה, אמר: "שניהם שחקני ליברפול ואנחנו מרוצים מהם. לשניהם יש עוד שנתיים ושלוש בחוזיהם, כך שמבחינתנו אין צורך לעשות שום דבר. הם נשארים כאן".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קלאס יאן הונטלאר
צילום: רויטרס
מומלצים