שתף קטע נבחר

הליגה האירופית: בני יהודה בסיבוב ה-2 במוקדמות

שחקניו של גיא לוזון הביסו 0:3 את סימורק מאזרבייג'אן (0:4 בסיכום) מצמד של פדרו גלבאן (26 ו-66) בבעיטות חופשיות, אחד מהם בבעיטה אדירה מרחוק לחיבורים, ואחד של משה ביטון (87). הזהובים יתמודדו בשלב הבא נגד דינאבורג מלטביה

בני יהודה היתה אמורה לעשות זאת, והשיגה את המטרה. הזהובים הביסו הערב (ה') 0:3 בבלומפילד את סימורק מאזרבייג'אן במשחק הגומלין בסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית והעפילו לסיבוב השני. זאת, אחרי שניצחו גם במשחק הראשון לפני שבוע 0:1 בחוץ.

 

שחקניו של גיא לוזון הירבו להחמיץ, במיוחד לירוי צעירי שהגיע ללא מעט הזדמנויות, אבל השיגו את המטרה בזכות צמד שערים בבעיטות חופשיות של פדרו גלבאן (26 ו-66) ועוד אחד של משה ביטון (87).   

 

בני יהודה תתמודד בשלב הבא נגד דינאבורג מלטביה, אשר סיימה בתיקו 0:0 בחוץ נגד JK נומה קאלג'ו מאסטוניה. זאת, אחרי שדינאבורג ניצחה 1:2 במגרשה במשחק הראשון.

 

מהלך המשחק

דקה תשיעית: כפיר אדרי מסר כדור רוחב ללירוי צעירי שפרץ לרחבה, אבל סרגיי ארטיוק ביצע גליץ' והרחיק לקרן. בהמשך בעט פדרו גלבאן החוצה.

 

19': סימורק הגיעה למצב של כיבוש שער, אבל אלשן ממאדוב בעט מצד ימין לידיו של השוער דלה איינוגבה. כעבור דקה בעט פדרו גלבאן בעיטה חופשית חזקה, השוער האורח ראוף מחדייב הדף בקושי.


לירוי צעירי עם קחבר שחטיאני מסימורק (צילום: אלי אלגרט) 

 

23': חסן אבו זייד פרץ לעבר השער ובעט מרחוק ברגל שמאל, הכדור יצא החוצה.

 

26': כדור חופשי נפסק לזכות בני יהודה מצד שמאל. השחקנים האורחים חיכו להגבהה של פדרו גלבאן, אבל הארגנטינאי בעט כדור שטוח וחזק לפינה הקרובה - 0:1 לבני יהודה.

 

28': בני יהודה החלה להשתלט על המשחק והחמיצה הזדמנות גדולה להכפיל את היתרון. לירוי צעירי הגיע לבדו מול השוער, אבל לא בעט בזמן והכדור הורחק לקרן.


אסי בלדוט עם יורי בוליצ'ב (צילום: אלי אלגרט) 

 

34': אלירן עטר החמיץ הזדמנות גדולה כאשר הגיע לבדו מול השער, אבל התמהמה וסוקולוב הגיע בזמן והרחיק לקרן. בהמשך ההתקפה נגח אסי בלדוט למשקוף והכדור הורחק שוב.

 

35': האזארים יצאו להתקפה, אלכסנדר מאליגין נפל ברחבה בעקבות תיקול מצידו של דין מורי, אבל השופט שלף כרטיב צהוב לעבר שחקן סימורק.

 

50': בני יהודה פתחה לא טוב את המחצית השניה ולאחר מכן הגיעו שתי החמצות של לירוי צעירי בתוך דקה. במקרה אחד הדפו האזארים בעיטה חופשית של גלבאן וצעירי בעט מעל השער. בהמשך בעט אסי בלדוט מצויין, השוער הדף וצעירי בעט מקרוב החוצה.


כפיר אדרי ובלדוט חוגגים עם גלבאן (צילום: אלי אלגרט) 

 

63': אסי בלדוט מסר היטב ללירוי צעירי, שבעט מזווית קשה והכדור נהדף על ידי השוער ראוף מחדייב.

 

66': שער נהדר של פדרו גלבאן קבע 0:2 לבני יהודה. הארגנטינאי בעט כדור חופשי אדיר מרחוק מצד שמאל, אשר נחת בחיבורים הרחוקים והכניע את מחדייב. כעבור שלוש דקות הוציא גיא לוזון את גלבאן מהמגרש על מנת שיקבל תשואות מהאוהדים.

 

87': משה ביטון, שעלה כמחליף, פרץ לרחבה וסיים את המהלך בצורה מושלמת בבעיטה לרשת - 0:3 לבני יהודה.


שלט שתלו אוהדי בני יהודה מצהיר כוונות (צילום: אלי אלגרט) 

 

89': האזארים לא הצליחו להבקיע גם מהמצב הנוח ביותר. יציאה לא טובה של איינוגבה הביאה לכך שהמחליף אלכסנדר פופוביצ'י קיבל את הכדור קרוב לשער

לבדו, אבל לא השתלט עליו והאזארים איבדו הזדמנות.

 

הרכבים

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי (איציק עזוז 80), מהרן ראדי, חסן אבו זייד, לירוי צעירי (ג'ורג' אמסיס 84), פדרו גלבאן (משה ביטון 69), אסי בלדוט, אלירן עטר.

 

סימורק: ראוף מחדייב; אלכסנדר מאליגין, סרגיי סוקולוב, סרחי ארטיוק, רוסלאן הונצ'אק, קחבר שחטיאני, דויד בולקוואדזה, רומן אחלקטסי (אלכסנדר פופוביצ'י 77), יורי בוליצ'ב, פטרוב ואלב (ולדימיר מזיאר 46), אלשן ממאדוב (גנאדי סולוניציוס 66).


פורסם לראשונה 09/07/2009 18:49

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פדרו גלבאן
צילום: אלי אלגרט
מומלצים