שתף קטע נבחר

לא בכושר? בולט קבע 9.87 בליגת היהלום

חודש לפני אליפות העולם באתלטיקה, שיאן העולם בריצה ל-100 מ' נראה נהדר בלונדון, קבע את תוצאת השנה שלו בחצי הגמר, וחזר עלייה גם בגמר. מו פארה קבע את תוצאת השנה בעולם ב-3,000 מ'

הוא חזר. שיאן העולם והאלוף האולימפי אוסיין בולט, שב הערב (ו') למסלול וניצח בריצה ל-100 מטר בתחרות ליגת היהלום בלונדון עם תוצאה של 9.87 שניות - הטובה ביותר שלו השנה. 

 

הג'מייקני, שנעדר משתי התחרויות האחרונות בסבב ליגת היהלום, ערך את הקאמבק שלו באצטדיון שאירח את המשחקים האולימפיים לפני שלוש שנים - ולא איכזב.  

 

בולט שורף את המסלול, הערב בלונדון (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
בולט שורף את המסלול, הערב בלונדון(צילום: רויטרס)

 

לפני ריצת חצי הגמר, שהתנהלה בגשם שוטף שגרם לדחייה של תחרויות אחרות, בולט נראה מתוח במיוחד, אבל דאג להעניק את השואו הרגיל שלו ברגע שהמצלמה התמקדה בו. שיאן העולם לא הפליא בזינוק ופתח די חלש, אך הגביר קצב בחצי השני של הריצה

וחצה את קו הסיום בתוצאה מצוינת, בדרך לגמר.

לאחר מנוחה של כמעט שעה, התייצב בולט בשנית על המסלול, שבינתיים התייבש לאחר שהגשם פסק. הג'מייקני שוב לא פתח טוב, אבל השתפר בהדרגה וניצח עם תוצאה זהה לזו שקבע בחצי הגמר - 9.87 שניות.

 

לראשונה מאז האולימפיאדה חזר מו פארה לאצטדיון הביתי שלו והשתתף בריצה ל-3,000 מטר. לאחר חצי המרחק, הבריטי לקח את ההובלה וחצה ראשון לקול תשואות הקהל בזמן של 7:34.66 דקות, המהווה את תוצאת השנה בעולם.

 

בקפיצה לגובה לגברים ניצח האיטלקי מרקו פסינטוי עם 2.31 מטר. ב-110 מטר משוכות ניצח ג'יסון ריצ'רדסון עם 13.19 שניות וב-100 משוכות לנשים ניצחה יסמין סטווורס האמריקאית עם 12.47 שניות.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
בולט חוצה את קו הסיום
צילום: רויטרס
מומלצים