שתף קטע נבחר

גם זה תואר: ריאל דרסה את מנצ'סטר סיטי

הבלאנקוס חגגו על הסיטיזנס עם 1:4 והבטיחו זכייה ב"גביע האלופות" שנערך באוסטרליה. בנזמה כבש שער נהדר מהאוויר בדקה ה-21, רונאלדו הכפיל בחלוף ארבע דקות, פפה הוסיף את השלישי בנגיחה לפני סיום המחצית הראשונה וצ'רישב קינח עם שער משלו בשנייה. טורה צימק בפנדל מפוקפק. רק 1:1 לליברפול מול כוכבי מלזיה, הפסד לקסיאס

למרות שמדובר רק במשחק אימון, ריאל מדריד עלתה היום (ו') למשחק ההכנה מול מנצ'סטר סיטי, במסגרת "גביע האלופות", עם כל התותחים הכבדים שלה. בסוף זה גם השתלם לה. 99 אלף הצופים באוסטרליה ראו אותה מנצחת 1:4 מרשים את מנ'צסטר סיטי, שלא היוותה יריב לדורסנות של הבלאנקוס באף שלב.

 

מעבר לניצחון היוקרתי ריאל הבטיחה אחרי המשחק הזה גם זכייה בטורניר הידידות, אחרי שהתמקמה בפסגת הבית המשולש (שכולל את הסיטי ואת רומא). 21 דקות לקח לקארים בנזמה לכבוש את הראשון מבעיטה באוויר.

 

שחקני ריאל מדריד חוגגים (צילום: AFP) (צילום: AFP)
שחקני ריאל מדריד חוגגים(צילום: AFP)

 

רונאלדו (25), פפה (44) ודניס צ'רשיב (73) המחליף הוסיפו שערים משלהם, כשבין לבין יא יא טורה מנצל שריקה בעייתית של השופט לפנדל (אחרי נגיעת יד של סרחיו ראמוס על שפת הרחבה) כדי לצמק.

 

ראחים סטרלינג, הרכש הנוצץ של סגנית אלופת אנגליה, לא עשה רושם מיוחד על ההתקפה הלבנה, שעמוק בתוך חודש יולי התחילה לחמם מנועים ולהסיר מעצמה חלודה. שתי הקבוצות, בכל מקרה, ימשיכו את מסע ההופעות הקייצי שלהם, שעוד רחוק מלהסתיים.

 

גם זה קרה: אוהד צעיר פרץ למגרש ונעצר בזמן (צילום: גטי אימגס) (צילום: גטי אימגס)
גם זה קרה: אוהד צעיר פרץ למגרש ונעצר בזמן(צילום: גטי אימגס)

 

מהלך המשחק

דקה 10: סרחיו ראמוס מתבלבל, קיילור נאבאס ויא יא טורה פוגעים אחד בשני במאבק על כדור, נפגעים ומקבלים טיפול. הם מתאוששים במהרה והמשחק נמשך.

 

14': דויד סילבה מפלס לו נתיב חופשי באמצע המגרש ובועט חזק, אבל גבוה מדי.

 

יא יא טורה מנסה להתנער מאיסקו (צילום: גטי אימגס) (צילום: גטי אימגס)
יא יא טורה מנסה להתנער מאיסקו(צילום: גטי אימגס)

 

21': שער! 0:1 לריאל מדריד. ההתקפה המתפרצת הראשונה של הבלאנקוס מולידה שער יתרון. הגבהה מדוייקת של גארת' בייל מוצאת את קארים בנזמה, שעם בעיטה חזקה מהאוויר פנימה כובש בקלות.

 

שער! 0:2 לריאל מדריד. כדור עומק של טוני קרוס חולף על פני ההגנה המבולבלת של מנ'צסטר סיטי ומגיע לרונאלדו, שבועט וסוחט הצלה מג'ו הארט. הכדור עובר את קו השער ונכנס.

 

רונאלדו חוגג את השער (צילום: גטי אימגס) (צילום: גטי אימגס)
רונאלדו חוגג את השער(צילום: גטי אימגס)

 

44': שער! 0:3 לריאל מדריד, שמפרקת לחתיכות את היריבה שלה. קרן נהדרת של איסקו מסדרת לפפה נגיחה ממרכז הרחבה, שמכניעה את הארט בפעם השלישית במחצית הראשונה.

 

48': שער! 1:3 לריאל מדריד. השופט מעניק לסיטי פנדל מפוקפק אחרי נגיעת יד של ראמוס על שפת הרחבה (אך לא לגמרי בתוכה), יא יא טורה ניגש לנקודה הלבנה וצימק את התוצאה.

 

בא לעשות חיים. רונאלדו מבסוט (צילום: גטי אימגס) (צילום: גטי אימגס)
בא לעשות חיים. רונאלדו מבסוט(צילום: גטי אימגס)

 

51': דויד סילבה מביא את עצמו למצב טוב מול נאבאס, שמונע ממנו לכבוש את השני של מנצ'סטר סיטי.

 

73': שער! 1:4 לריאל מדריד. איסקו, שוב הוא, מעביר כדור רוחב שטוח וטוב לדניס צ'רישב, שבלי להתבלבל כובש את הרביעי של ריאל במשחק.

 

מרסלו מול פרננדו, היום באוסטרליה (צילום: גטי אימגס) (צילום: גטי אימגס)
מרסלו מול פרננדו, היום באוסטרליה(צילום: גטי אימגס)

 

הרכבים

ריאל מדריד: קיילור נאבאס; דניאל קרבחאל (דנילו, 45), פפה (רפאל וראן, 45), סרחיו ראמוס (נאצ'ו פרננדס, 65), מרסלו (אלברו ארבלואה, 67); לוקה מודריץ' (קאסמירו, 45), טוני קרוס (לוקאס ואסקז, 65); גארת' בייל (דניס צ'רישב, 65), איסקו (מרקוס יורנטה, 77), כריסטיאנו רונאלדו (לוקאס סילבה, 65); קארים בנזמה (חסה, 45).

 

מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט; אלכסנדר קולארוב, קמרון האמפרייס, ג'ייסון דנייר, בקארי סאניה; פרננדו, יא יא טורה (ברונו זוקוליני, 64), פביאן דלפ; סמיר נאסרי, דויד סילבה (רוני לופז, 77); ראחים סטרלינג (אדין דז'קו, 64).

 

יופי של שער. איבה בפעולה, הערב בקואלה לומפור (צילום: AP) (צילום: AP)
יופי של שער. איבה בפעולה, הערב בקואלה לומפור(צילום: AP)

 

קסיאס סופג שער ראשון כשוערה של פורטו (צילום: EPA) (צילום: EPA)
קסיאס סופג שער ראשון כשוערה של פורטו(צילום: EPA)

 

ליברפול איכזבה, הפסד לקסיאס

החבורה של ברנדן רוג'רס נפרדה רק ב-1:1 בקואלה לומפור מול נבחרת כוכבים ממלזיה. פטריק רונאלדיניו העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-13, כשבעט כדור מצוין עם החלק החיצוני לרשת הגבוהה של אדם בוגדן, אך ג'ורדן איבה, שעשוי למלא חלק מהחלל שהותיר ראחים סטרלינג, הגיב עם ביצוע עוד יותר מרשים כעבור רבע שעה, כשחלף על פני מגן יריב ובעט מ-15 מטרים אלכסונית טיל אדיר למשקוף ופנימה.

 

איקר קסיאס, ששמר על שער נקי בבכורה שלו במדי פורטו (0:2 על דואיסבורג), ציין הפסד ראשון בקבוצתו החדשה - 2:1 לבורוסיה מנשנגלדבאך. השוער הספרדי הוציא כדור ראשון מהרשת בדקה ה-20, משער של לארס סטינדל, וספג את השני כעבור 19 דקות מרגליי איברהימה טראורה. וינסנט אבובאקר רק צימק עבור הפורטוגלים בדקה ה-49.

 



פורסם לראשונה 24/07/2015 12:53

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימגס
יא יא טורה מול איסקו
צילום: גטי אימגס
מומלצים