שתף קטע נבחר

דראפיץ': "לא אשכח את ההדחה כל חיי"

אחרי התבוסה הכפולה לשרלואה (9:2) במוקדמות הליגה האירופית, מאמן בית"ר ירושלים מנסה לאסוף את השברים: "כעת נתכונן היטב לליגה. חסרים לנו 4 שחקנים, איתם היינו נראים אחרת"

קצת יותר מ 6,000 צופים (בלי התפאורה שנשארה בחוץ), הפסד 4:1 ו-9:2 בסיכום שני המפגשים, 120 שוטרים, 120 סדרנים, 11 שחקנים בצהוב שחור שלא יודעים מה יהיה מחר, 2 מורחקים ביציע (דסה ודה לוקאס) שני פצועים (אזולאי ומארר) 2 מעוכבים על הפרת סדר, בעלים אחד (אלי טביב) וראש עיר אחד (ניר ברקת) שלא מפסיקים להתעמת ומאמן אחד, סלובודן דראפיץ' ("לא אשכח כל חיי את ההדחה") שמנסה להוציא מים מהסלע ממועדון בקריסה. אלה המספרים של משחק ההדחה אמש בטדי מו שרלרואה הבלגית במוקדמות הליגה האירופית.

 

דומה כי מאז הארועים בבלגיה נפל האסימון לבעלים שהודיע על עזיבה. "לה פמיליה" סולקו מהחדר בטדי ומהיציע המזרחי (זמנית), טביב משתלח באוהדים, בית"ר והמשטרה הרסו לארגון את מפגן העידוד עליו השקיעו אלפי שקלים וכל התפאורה שהוכנה לא קיבלה אישור להיכנס לטדי. הבטיחו "גיהנום ביציעים" אבל היערכות המשטרה סידרה לנו קהל שהזכיר תיאטרון, חוץ מכמה אוהדים שהמשיכו בשלהם וביצעו תנועות מגונות.

 

זה נפתח עם המון תקוות ושער של עומר אצילי אבל מהר מאוד התברר שכל מה שקורה סביב בית"ר מחלחל לדשא. אחרי השער שלישי של הבלגים החלה נהירת אוהדים החוצה בבושת פנים. בית"ר ירושלים יולי 2015 הוא מועדון בחוסר ודאות.

 

"כל מה שקרה מסביב לא צריך להשפיע", אמר המאמן סלובודן דראפיץ', "אנחנו קבוצה של שחקני כדורגל. הייתה הרפתקה למרות שרצינו להמשיך הלאה, אחרי ארועי בלגיה לא היה קל להרים את השחקנים. עכשיו נתכונן היטב לליגה, שם הפרנסה שלנו".

 

איך התמודדת עם כל הבעיות סביב?

"כל השבוע דיברנו איתם. זה לא הכי נעים. כל הזמן צריך להרים אותם, לומר דברים חיובים ושאנחנו יחד. אני לא רוצה לתרץ, חסרים לנו ארבעה שחקנים איתם היינו נראים אחרת".

 

"הגול שלהם הוציא לנו את האוויר". עומר אצילי ושחקני בית"ר, כשעוד היה ממה לשמוח (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"הגול שלהם הוציא לנו את האוויר". עומר אצילי ושחקני בית"ר, כשעוד היה ממה לשמוח(צילום: אורן אהרוני)

 

להפסיד 9:2 בסיכום שני משחקים. זה כשלון

"אני לא אשכח את זה ואת ההדחה כל החיים. אני מקווה שהשחקנים ישכחו מהר".

 

עומר אצילי כובש השער לבית"ר ניסה להסביר בסיום מה לא עבד: "ירד לנו כל האוויר אחרי שספגנו לקראת המחצית. במחצית דיברנו בינינו שאפשר לנצח אבל בסוף זה פשוט לא הלך לנו. אנחנו משתדלים לא להתייחס לדיבורים. כן יש אי ודאות, אבל הצוות שלנו מנסה להרים אותנו. אני מאמין שיהיה בסדר ונגיע מוכנים לליגה".

 

מדברים על מכירת חיסול ?

" ככל שזה יהיה תלוי בי, אשאר בבית"ר. ירושלים. עם השחקנים הטובים שיש בקבוצה יחד איתי אנחנו יכולים להצעיד את הקבוצה קדימה".

 

 


 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
דראפיץ'
צילום: אורן אהרוני
מומלצים