שתף קטע נבחר

דאבור מתרחק ממכבי ת"א, שכבר פנתה לסטפן שצ'פוביץ'

גראסהופרס אינה מוכנת לקבל את הצעת הצהובים על החלוץ, האלופה תלך על החלוץ הסרבי ששיחק בעבר בעכו ובאשדוד ועל מועמדותו פורסם לראשונה ב-ynet ספורט. "מכבי זה מועדון ענק שהייתי רוצה להגיע אליו, בטוח בעצמי שאוכל לעזור לה גם ברמה האירופית", אמר על האפשרות שיחתום

מואנס דאבור מתרחק ממכבי תל-אביב. הבוקר (ו') נודע כי גראסהופרס אינה מוכנה לקבל את הצעתם של הצהובים, המוערכת ב-1.5 מיליון יורו, בעבור החלוץ.

 

גורמים המעורים במגעים לא פסלו אפשרות כי מכבי עוד תנסה לשדרג את הצעתה בכדי לנסות לשכנע את השווייצרים, אלא שכרגע הפערים בין הצדדים עצומים וספק אם האלופה תסכים להגדיל את הסכום באופן כה מהותי. בקבוצתו הנוכחית של דאבור עשויים שלא להשיב בכלל להצעה, מאחר והיא נחשבת לנמוכה מאוד מבחינתם.

 

דאבור. לא יגיע לקריית שלום? (צילום: EPA) (צילום: EPA)
דאבור. לא יגיע לקריית שלום?(צילום: EPA)

 

בצל הקשיים להשלמת העברתו של השחקן לתל-אביב, במועדון החליטו ללכת על חלוץ סלטיק סטפן שצ'פוביץ', ששיחק בעבר בהפועל עכו ובמ.ס אשדוד. על מועמדותו פורסם לראשונה ב-ynet ספורט. שצ'פוביץ' מודע לחיזורים של מכבי אחריו, וכבר שלח לעברה מסר: "מכבי ת"א זה מועדון ענק שהייתי רוצה להגיע אליו. בטוח בעצמי שאוכל לעזור לה גם ברמה האירופית".

 

במכבי כבר גיששו אצל אלופת סקוטלנד למקרה שהעברתו של דאבור לא תצליח, ומקווים כי החלוץ הסרבי שלא נמצא בתוכניות המועדון וכבר שוחח עם ג'ורדי קרויף, יגיע בהשאלה או ישוחרר ללא תמורה. הצפי הוא שבמהלך היום יעבירו אנשי מכבי מכתב רשמי לסלטיק, על מנת לזרז את מעברו לקבוצה. אם שצ'פוביץ' יחתום במכבי, הוא צפוי להשתכר חצי מיליון יורו לעונה.

 

שצ'פוביץ' עם אלי כהן בימיו בעכו (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
שצ'פוביץ' עם אלי כהן בימיו בעכו(צילום: ראובן שוורץ)

 

שצ'פוביץ' (25) הרשים לפני ארבע עונות בעכו, בשנה בה כבש 13 שערים. הוא עבר משם לפרטיזן בלגרד, שהשאילה אותו לתקופה קצרה לאשדוד. משם החלוץ הגיע לחיחון הספרדית ופרח מחדש. סלטיק רכשה אותו תמורת 3 מיליון יורו, אך הוא לא הצליח להתבסס בקבוצה.

 

כאמור, במכבי נערכים לאפשרות זו בגלל אי ההצלחה להגיע לסיכום עם גראסהופרס בנוגע לדאבור. ההערכה היא כי העסקה לא תצא לפועל, ולמרות שטרם התקבלה תשובה מהמועדון השווייצרי, גורם המקורב לעסקה אמר: "במיליון וחצי יורו מואנס לא יעבור לשום מקום. אם מכבי לא תשדרג משמעותית את הצעתה, הוא יישאר בשווייץ".


פורסם לראשונה 24/07/2015 01:02

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
סטפן שצ'פוביץ'
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים