מפגש טעון בין האב לרב שתקף מינית את בתו: בית המשפט המחוזי בנצרת שלח הבוקר (רביעי) את הרב יעקב דויטש לתשע שנות מאסר לאחר שהורשע בעבירות מין שביצע בנערים ונערות. אביה של אחת הקורבנות הגיע לדיון וביקש לוודא שבית המשפט לא יקל עם הרב. הוא התקשה לעצור את הדמעות עם מתן גזר הדין.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

"הוא הרס את הבת שלי. אני לא יודע אם אני מרוצה מהעונש, אני רק רוצה את הבת שלי שלמה שוב", אמר האב שמירר בבכי. לדבריו, הרב פגע בה וגרם לפגיעה נפשית קשה בה: "גידלתי אותה 14 שנים והוא לקח אותה".

גם העיתונאים הרבים שהגיעו לבית המשפט לא נותרו אדישים למראה הקשה של האב, הנעזר בכיסא גלגלים, ומספר על המעשים ששינו את חיי משפחתו. "היא בריאה, היא בסדר", אמרה לו אחת הנוכחות מחוץ לאולם. "היא לא בריאה, היא בטראומה", הוא השיב בכאב.

הבטיח "להעביר אנרגיות"

בנוסף ל-9 שנות המאסר בפועל, בית המשפט גזר על הרב דויטש, ששימש כרב קהילה בעפולה, שלוש שנות מאסר על תנאי. הוא יידרש לפצות את קורבנותיו, אך לפי דברי האב, דבר לא ימחה את הפגיעה בהם.

כתב האישום שהוגש כבר לפני שלוש שנים נגד הרב, מתאר עבירות מין קשות שביצע בנערים ונערות בגילאי 13-15. הוא עשה זאת תוך שהוא מנצל את מעמדו הדתי כלפי הקטינים והקטינות. באחד המקרים מתואר כיצד הבטיח "להעביר אנרגיות" מגופו לגופה של נערה, במקרה אחר ביצע מעשים בנער שהוא התבקש לברך אותו.