שתף קטע נבחר

פרנקו: "באתי לקראת חולון והיא נשארה בשלה"

ערב יציאתו עם נבחרת הנוער לטורניר בלונדון, מביע המאמן אכזבתו מהנהלת מחזיקת הגביע, שמיהרה לבשר על שחרורו. "היו לי אופציות אחרות, אבל אני מאמין בהמשכיות", אומר פרנקו בראיון ל-ynet, "מההודעה התפרש שאני חמדן"

נבחרת הנוער של ישראל יוצאת לטורניר 'כוכבי העתיד' בלונדון, שיהווה הכנה אחרונה לפני אליפות אירופה שתתחיל בעוד שבועיים בצרפת. מאמן דני פרנקו יוביל את הכשרונות הצעירים של ארצנו מבלי לדעת האם כשיחזור, יחזיק עדיין במשרתו כמאמן הפועל חולון. זאת למרות העבודה המצוינת שעשה עם הקבוצה, איתה זכה בגביע המדינה.

 

"היתה עונה מיוחדת בחולון", אומר פרנקו בראיון ל-ynet ערב טיסתו ללונדון, "באופן טבעי, אחרי הצלחות, אתה מצפה להיות משודרג באיזשהו אופן כלכלי או מקצועי. חולון הבהירו לי שמצב הקבוצה הקיץ יותר קשה אפילו ממה שהיה בעונה שעברה, שבעצם שוב הקבוצה עוברת לידה מחדש. למרות מה שהיה בעונה שעברה, הבנתי שאני צריך לוותר על השדרוג שלי. זה בדיוק מה שעשיתי. גם לא העמדתי שום תנאים מוקדמים, כמו שכבר הספקתי לשמוע שרמזו עלי בתקשורת". 


דני פרנקו. הביא גביע לחולון (אלי אלגרט)

 

"חולון זה מקום שמאוד יקר לי, גדלתי פה והקבוצה מאוד חשובה לי", הסביר המאמן, שאינו מבין למה ממהרים לוותר על שירותיו. "כנראה שנוצרה איזשהי אי הבנה שממנה, לאחר אותה הודעה בשבוע שעבר (ההודעה שהוציאה הנהלת הקבוצה שפרנקו לא ימשיך לעונה נוספת - י.ש), התפרש שאני חמדן ומציב תנאים מוקדמים. מי שמכיר אותי יודע שאני רחוק מלהיות כזה וזה יותר מצער ממאכזב שדברים התפתחו בצורה כזו.

 

"היו לי עוד אופציות חוץ מחולון, אבל באופן טבעי, כמאמן שמאמין בהמשכיות, רציתי להמשיך בחולון ולבנות קבוצה יותר טובה בפחות כסף. לכן העדפתי לחכות לחולון. אני מרגיש שנתתי הרבה מעצמי ומה שיצא החוצה גרם לי להרגיש לא טוב, אני שלם עם עצמי, באתי לקראתם". 

 

- כשאתה אומר באתי לקראתם למה אתה מתכוון?

"ויתרתי על שדרוג וכל מה שביקשתי זה לפחות את מה שהיה בעונה שעברה. גם אז המצב לא היה פשוט כלכלית בחולון. מבחינתי זה היה הגבול, אני מוכן לוותר ולא חיפשתי לגדול כלכלית אבל עד כאן. כול להיות שהם חושבים שהם באו לקראתי, אבל בכל תקופת המו"מ הם למעשה באו כל הזמן עם אותה הצעה ולא שינו את עמדתם. לכן גם לא אהבתי את ההודעה שיצאה לתקשורת באותו יום. היא הציגה אותי פשוט באור לא נכון".


דני פרנקו כמאמן חולון על הקווים במלחה (דודי ועקנין)

 

- יש סיכוי שבסוף בכל זאת תאמן בחולון?

"הכל יכול להיות. השיחה האחרונה שהיתה לנו נגמרה בלי לסגור דלתות ועם הבטחה לחזור ולדבר. אבל לאחר מכן יצאה אותה הודעה, אז אני כבר לא יודע. אין לי כעס או שום דבר רע לגבי האנשים בחולון,

בסך הכל אם לא האנשים האלה, האופציה השניה היא שלא תהיה קבוצה. אני גם לא מאמין שהם רצו להציג אותי בחוץ כחמדן, אבל זו התחושה שנוצרה אצלי מהדברים שקראתי בכלי התקשורת".

 

- שמרתם על קשר מאז ההודעה?

"לא, אבל גם לא ממש היה לי זמן להתעסק בזה, בין גיוס שחקנים לבית ספר בליך בו אני מאמן ובהכנות עם נבחרת הנוער. אבל כן, זה הפריע וגם צרם כי מהתגובות מסביבי הבנתי שנוצר כאן משהו לא טוב בדרך שזה יצא החוצה".

 

- ובינתיים אתה עסוק בנבחרת הנוער.

"אני ממריא בבוקר יחד עם הנבחרת ללונדון. זה טורניר מסורתי שמשתתפות בו עוד 5 נבחרות ביניהן ספרד ואיטליה. זו בעצם ההכנה האחרונה שלנו לאליפות אירופה, שם אנחנו בבית מאוד קשה עם ליטא רוסיה ואיטליה ונהיה חייבים לעבור לפחות נבחרת אחת בדירוג כדי לא להגיע למשחקי הישרדות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דני פרנקו
צילום: אלי אלגרט
מומלצים