שתף קטע נבחר

נשיא לאריסה: נתבע מפיפ"א את שחרור אבוחצירה

נשיא המועדון היווני הופתע כהתבשר כי החלוץ לא ישוחרר למרות שלטענתו קיבל "מכתב המאשר כי אינו חתום על חוזה". מההתאחדות נמסר: "החוזה לא עבר בבקרה, אבל אין פרוש הדבר כי אינו קיים". דני לוי: "נפרק את לאריסה"

נשיא לאריסה, קוסטס פילבאקיס, כועס על אי שחרורו של שמעון אבוחצירה מהפועל פתח תקווה. זאת, אחרי שההתאחדות הישראלית שלחה מכתב להתאחדות היוונית בו טענה כי בשל מחלוקות חוזיות בין החלוץ הישראלי לקבוצתו לשעבר, הפועל פתח תקווה, היא לא תוכל לשלוח את טופס השחרור שלו.

 

 

בשל ההודעה לא רשאי אבוחצירה נכון לעכשיו לשחק עם לאריסה במשחק החוץ נגד ק.ר. ריקיווייק מאיסלנד במוקדמות הליגה האירופית בשבוע הבא.  

 

פילבאקיס אמר ל-ynet: "ב-31 במאי קיבלנו מכתב מההתאחדות הישראלית המאשר כי לאבוחצירה אין חוזה חתום לעונה הבאה. מה השתנה מאז ה-31 במאי? באמת שאני לא יודע. נפנה לפיפ"א בעניין ונדרוש שישחררו את אבוחצירה ויתנו לו לשחק. אני בטוח שיהיה בסדר".  

 

המחלוקת בין אבוחצירה ונציגיו להפועל פתח תקווה נובעת על רקע העובדה שהשחקן טוען כי החוזה אינו תקף, מאחר שלא עבר בבקרה התקציבית. 


אוהדי לאריסה. גם הם ממתינים לאבוחצירה (Gettyimages Imagebank)

 

מההתאחדות נמסר: "המכתב היחיד שיצא היה לעורך הדין יוסי גייר (נציגו של אבוחצירה) בשפה העברית, בו נכתב כי החוזה בין אבוחצירה להפועל פתח תקווה

לא עבר ברשות לבקרת תקציבים, אך עובדה זו אינה קובעת כי אין תוקף משפטי להסכם בין השחקן לקבוצה. כל עוד קיימת מחלוקת בין השחקן לקבוצה ואין החלטה משפטית שלחוזה אין תוקף, טופס השחרור לא יועבר להתאחדות היוונית". 

 

יו"ר הפועל פתח תקווה, דני לוי: "עורכי הדין, במקום שיתעסקו במקצוע שלהם, הפכו להיות סוכני שחקנים וככה נראה הכדורגל שלנו. זה המצב. לפני כמה שנים היה לי את אותו הסיפור עם סוכנים וקבוצה מספרד (מרידה), על מעבר של מוטי קקון ואני, דני לוי הקטן מפתח תקווה, גרמתי לזה שקבוצה מספרד התפרקה.

 

"עכשיו נראה לי שאנחנו הולכים לפרק קבוצה מיוון. הגיע הזמן שאבי לוזון, ואני סומך עליו, ייטפל בכל הנושא הזה של עורכי דין שמתווכים שחקנים".

 

בהכנת הידיעה השתתפו לי בוץ ושי ארצי

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שמעון אבוחצירה
צילום: טל שחר
מומלצים