שתף קטע נבחר

סופית: אוברטן חתם ל-4 שנים במנצ'סטר יונייטד

הקשר בן ה-20 הגיע לשדים האדומים מבורדו תמורת סכום של כשלושה מיליון ליש"ט. פרגוסון: "אנחנו שמחים לצרף שחקן בעל עתיד מרגש". הקשר עצמו אמר: "זו הזדמנות גדולה בשבילי"

עכשיו זה סופי, הקשר הצרפתי גבריאל אוברטן מבורדו חתם לארבע שנים במנצ'סטר יונייטד ויחליף בה את כריסטיאנו רונאלדו, שעזב הקיץ לריאל מדריד.

 

אוברטן בן ה-20, המשחק בנבחרת הצעירה של צרפת, מצטרף מבורדו, בה שיחק תחת הדרכתו של בלם מנצ'סטר יונייטד לשעבר, לורן בלאן. השדים האדומים אישרו רשמית את ההעברה, אשר על פי הדיווחים עשויה להגיע לסכום של כ-3 מיליון ליש"ט.


אוברטן במדי צרפת הצעירה (צילום: גטי אימאג'ס) 

 

"מזה מספר שנים עקבנו אחרי גבריאל", אמר מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, אבל מאמצינו להביאו לקבוצתנו נידחו. אנחנו מאוד שמחים להביא אלינו שחקן עם עתיד מרגש. אנחנו אוהבים להביא אלינו שחקנים צעירים ולטפח אותם,

ונראה את זה אצל גבריאל בשנתיים הבאות".

 

אוברטן אמר: "אני שמח להצטרף למנצ'סטר יונייטד וזו הזדמנות גדולה בשבילי לשחק במועדון גדול כזה. אני מאוד מתרגש להיות בקבוצה ומחכה להוכיח את היכולת שלי".

 

אוברטן שיחק יותר מ-50 משחקים במדי בורדו מאז שנת 2006 וכבש ארבעה שערים. הוא סובל כעת מפציעה קלה, בעקבותיה הוא עשוי להחמיץ את מסע טרום העונה למדינות דרום מזרח אסיה.

 

השוער השני של מנצ'סטר יונייטד, בן פוסטר, חתם על חוזה חדש ויהיה כנראה יורשו של אדווין ואן דר סאר לאחר שההולנדי יודיע על הפרישה הצפויה בתום העונה. במקרה כזה ייאלץ תומאש קושצ'אק לחפש קבוצה חדשה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גבריאל אוברטן
צילום: Gettyimages imagebank
מומלצים