שתף קטע נבחר

הפועל רעננה ניצחה 0:5 את סט. פולטן

הקבוצה של חיים סילבס ערכה את משחק האימון השני שלה במחנה האימונים באוסטריה והרשימה. הקפטן הפצוע יניב לביא יוטס לארץ להמשך טיפולים בברכו הפגועה, שבעות רצון מיכולתו של הבלם האלבני אליס בקאי

הפועל רעננה, השוהה במחנה אימונים באוסטריה, הביסה היום (א') במשחק אימון את סט. פולטן המקומית 0:5. את השערים הבקיעו האלבני אליס בקאי, אלי בבייב, ארשיד כארם, אור אילוז ובן בנימין.

 

הבלם והקפטן יניב לביא פצוע בברכו ולא התאמן מתחילת המחנה. לפיכך הוחלט בקבוצה להחזירו לארץ כדי שייפגש עם רופא מומחה להמשך הטיפולים. עבור הקבוצה מהשרון היה זה משחק אימון שני במחנה, והיא מתכננת לקיים במהלכו משחק נוסף נגד אדמירה ואקר. היריבה המקומית החליפה את ווילם וו ההולנדית, שברגע האחרון ביטלה הגעתה.

 

הקבוצה שלו נראית טוב. חיים סילבס (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
הקבוצה שלו נראית טוב. חיים סילבס(צילום: ראובן שוורץ)

 

במשחק היום המאמן חיים סילבס תירגל את כל סוגי ההרכבים, במטרה לגבש את הסגל עם הגעתם של שחקני הרכש. במועדון מרוצים מהשתלבותו של האלבני בקאי, שכבש גם במשחק הראשון נגד סלאביה סראייבו (1:1).

 

סילבס איפשר מנוחה לסער בנבנישתי ולבלם זאב חיימוביץ', לנוכח עומס האימונים האינטנסיבי. רעננה מתארחת באקדמיה של סט פולטן, ובקבוצה מרוצים מאוד מהתנאים במחנה ומרמת המתקנים: "אפשר רק לחלום על דבר כזה בארץ".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביהו שפירא
חיים סילבס
צילום: אביהו שפירא
מומלצים