שתף קטע נבחר

הפועל: "מקווים שבסופו של דבר טועמה יגיע"

האדומים עושים מאמצים רבים על מנת להחזיר את קשר סטנדארד בינואר, אולם רק אם השחקן וקבוצתו הבלגית יסכימו להוזיל את עלות העסקה. החלו ההכנות למשחק מול הכח בשבת

אחרי הנצחון בדרבי, שהעלה את הקבוצה למקום השלישי בטבלה, בהפועל תל אביב חושבים ברצינות על הצמרת הגבוהה ועל מנת שיהיה אפשר לדבר על תארים, יודעים במתחם 'חודורוב' כי על הקבוצה יהיה להתחזק בינואר. במקביל לחיפושים אחר חלוץ ישראלי או זר, בהפועל עוקבים גם אחר מצבו של האקס סלים טועמה, אותו רוצים במועדון להחזיר מהרגע שחתם בסטנדארד ליאז'.

 

 

כידוע, טועמה לא זוכה ליותר מדי קרדיט בקבוצתו הבלגית ועל פי המסתמן הוא יעזוב אותה בחלון ההעברות של ינואר. עם זאת, הדרישות הכספיות של הבלגים תמורת הקשר - כחצי מיליון יורו - גבוהות עבור האדומים, שנמצאים בקשר עם סנטדארד והשחקן על מנת לנסות להוזיל את עלות העסקה.


טועמה. להפועל יש זכות ראשונים על חזרתו לישראל (צילום: צפריר אביוב)

 

מכשול נוסף הוא שכרו של טועמה, שדורש להרוויח בארץ סכום זהה לזה שהוא משתכר בבלגיה - 300 אלף יורו לעונה. מדובר בסכומים גבוהים עבור הפועל ת"א, שהקציבה לעסקת טועמה סכום נמוך יותר, ובקבוצה מקווים כי השחקן יסכים לקצץ ממשכורתו. גורם בקבוצה אמר ל-Ynet: "מתנהל משא ומתן ואנחנו מקווים שבסופו של דבר סלים יהיה בהפועל".

 

בימים האחרונים קיבל טועמה הצעה רשמית גם ממכבי פתח תקווה, ממנה הוא דרש חוזה לשלוש שנים ואף הביע את הסכמתו להגיע ל'אורווה'. עם זאת, נראה כי הלוזונים יתקשו לארגן כספים להחתמתו של הקשר. בכל מקרה, אם הפועל תצליח לארגן את הסכום הרצוי להחזרתו של טועמה, הוא צפוי לחזור למדים האדומים וזאת לאור העובדה שהקבוצה מחזיקה בזכות ראשונים על חזרתו לישראל.


ביברס נאתכו. צפוי להיות כשיר למשחק בשבת (צילום: גיל נחושתן)

 

טועמה, מצידו, הגיש ביום שני תביעה נגד הפועל על סך כמליון וחצי שקלים, וזאת לטענתו בגין מענקים ומשכרות שחייבים לו משנים בהן שיחק בקבוצה. אם וכאשר תיסגר עסקת חזרתו לאקסית, הוא צפוי למשוך את התביעה והצדדים יגיעו להסדר ביניהם.

 

בתוך כך, הקבוצה פתחה בהכנות לקראת משחק הליגה מול הכח עמידר רמת גן בשבת בבלומפילד (15:00). "לא הכי כיף לחזור לבלומפילד ולשחק בשעה 15:00 בצהריים", אמר ל-ynet דגלאס דה סילבה והוסיף: "מדובר במשחק קשה יותר מהדרבי ונצטרך לעשות את הסוויץ' על מנת לשמור על הקו והדרך שלנו".

 

מאימון הערב של הקבוצה נעדרו סמואל יבואה החולה, דה סילבה, שסובל מחבלה יבשה ברגלו, ביברס נאתכו, שמתח את שריר התאומים, ואביחי ידין, שסובל מכאבים בברכו. הארבעה צפויים להיות כשירים למשחק בשבת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סלים טועמה
צילום: אלי אלגרט
מומלצים